Citat:
Ursprungligen postat av
No6
Låter som en allergisk reaktion. Du kanske är allergisk mot något bindemedel i just Stilnoct eller just det märket? Du kan ju köpa Postafen receptfritt(dyra jävla piller) mot klådan och ta 1 sådan en stund innan du poppar Stilnoct. Funkar väldigt bra mot opiatklåda iaf. Men jag förstår att det mer är en irriterande klåda än den goa klådan man får på opioider.
Jag har aldrig fått klåda på Stilnoct men däremot andra skumma biverkningar som bara kommer ibland eller på vissa märken. Ibland blir jag t.ex. starkt illamående och spyr hela natten. Dessa biverkningar har iaf jag aldrig fått på Imovane. Men det enda sättet är att prova helt enkelt. Alla reagerar olika, har en polare som inte får metallsmaken på Imovane t.ex.
Alright, ju fullt möjligt faktiskt, hoppas inte dessa nya tabletter ger mig klåda.
Jag käkade massa allergi tabletter, under 1 dag kunde jag plocka 8st i mig, då testade jag massa receptfria från apoteket, tog även recept allergitabletter från min morsa som har det utskrivet, det hjälpte ju, men tog fortfarande 1-2h innan det försvann.
Nu efter jag slutade ta den första sorten så tog det ca 2 veckor tills det slutade klias, kan få det lite ibland nu efter 3 veckor, men verkligen inte så extremt som jag har.
Fick extrem klåda direkt efter duschen också vilket va konstigt.
Men tack för din åsikt o input ! Tummen upp