Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Åh fan. Tänkte dricka nu mot ångesten (brukar aldrig dricka alkohol i det syftet men måste typ nu då min benso är slut) och kanske ska ut ikväll.
Tar med mig två imovane då. Kan det vara farligt om jag stoppar i mig dom (som jag kommer försöka undvika)? 25st är ju ganska mycket mer än 2st.
Kort version: Kan jag dricka alkohol ikväll och ta med två benso att ta vid behöv av ångest? Kommer inte sova på dom alltså.
En till fråga: Försöker fixa weed mot sömn nu. Brukar få hjärtklappning av weed men sen somnar jag. Kan jag ta imovane med weed?
Svar ja. Rent kroppsligt är det ingen fara men du vet ju att man kan bli redigt mongo av benso/z-analoger när man dricker. Dumt som fan att chansa, särskilt om du ska ut offentligt...
Läs några poster högre upp vad jag hittade på sist jag drack och åt imovane. Jag skämde ut mig duktigt hos pizzabagaren
Och dricka mot ångest är heller ingen bra idé. Det lindrar för stunden men i morgon mår du dubbelt så dåligt. Talar av erfarenhet här. Bättre då att du tar dina pix enbart och skippar spriten. /moralpredikan off