Citat:
Ursprungligen postat av
chaser (old)
är det någon annan än jag som upplever ett härligt välbefinnande av stilnoct? tog det varje dag ett par månader, hade ett helvete att sluta. otroligt vad man gör för att uppleva något annat än vardagens gråhet. För de som inte vet är stilnoct ett diaboliskt sömnmedel, tar du för mycket flippar du ut och kommer inte ihåg ett skit senare. inget bra sömnmedel heller, inte att rekommendera mao.
Citat:
Ursprungligen postat av
Håller med (old)
så jävla sanslös tablett! Man blir så innåt helvete skum. Kommer på en massa projekt man bara måste göra, typ imorrn ska jag fan sno en båt o segla till nordpolen. En annan rolig sak är att man ringer varenda jävel man kan hitta numret till, spelar ingen roll om klockan är 3 på morgonen. Effekten varar dock jävligt kort, typ 30 min. Adderar man lite alkohol sedean...
Det enda jobbiga är att när man vaknar upp och folk börjar berätta vad man haft för sig, ungefär 30 gr värre än då man vrit full.
Oj oj oj vad jag har sabbat mycket under påerkan av stilnoct. Ändå tar man det igen för det är himlen.
Otroligt att räknas som ett lättare sömnmedel än samtliga bensotabletter. Har testat ca 5 olika benso inkl. roppar och det är en annan värld.
Stilnoct är fan helgalet om man inte byggt upp någon form av tolerans eller tar det under kontrollerade former. Jag har jagat tomtar och hört värsta festen inne i en garderob som jag fick slita ut varenda klädesplagg ur under letandet efter festen. När jag vaknade hade jag pissat på mig själv. Kul. Det var bara en bråkdel av det man gjort när man samlade ihop pusselbitarna med vännerna man tagit dem med.
Har även tokskrikit åt en flygvärdinna efter att ha tagit några sådana på en familjeresa till Thailand. Hon försökte tydligen säga mig något men jag blev skitstörd av henne. Jag sov. Blev ingen fara men det är inget jag minns öht. Jag ville ju bara sova bort de jävla flygtimmarna. Kunde slutat mkt värre förmodligen. Sen framför hela familjen är ju aldrig någon höjdare heller.
Tänk om man gör något man
verkligen verkligen inte kommer ihåg och så är det något
jävligt jävligt dumt? Sitter där i rätten och bevisen är överväldigande men inte ett skit kommer man ihåg. "Jaja, den har vi hört förut" står det i domen fast med andra finare ord.
Hur jävla ball hade det varit?
Använder dem numera bara i hemmet när jag ska gå och lägga mig vid behov. Precis så som en läkare hade rekommenderat. Går rakt i säng och stannar där. Men de brukar ta mig fan bara leda till en kortare sömn än vanligt. Man somnar lättare men sover en kortare tid.