Flashback bygger pepparkakshus!
2009-08-04, 04:08
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Nu fick jag veta att nitroglycerin och varan (blodförtunnande) boostar som faan.
Har för mig att det är jävligt osmart - och skadligt - att ta blodförtunnande - warfarin är väl det enda som används? - och samtidigt knarka. Att pressa hjärtat med nitroglycerin låter inte heller bra!

Vet att jag har läst om det här förut, men minns det inte nu.
Ska försöka kolla upp det och rapportera!

Vill bara varna lite. Bara för att det boostar behöver det inte vara bra, liksom.
Men jag kan ha fel. Ska se efter.
Citera
2009-08-04, 04:11
Medlem
Ahmedssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pleti
Två sexpack kan väl vara lagom, men det beror ju på hur glad du har varit i noctarna innan. Ta två stillisar istället tänker jag

HAr inte kört med alkohol förut, jag svär, jag blir ändå lite rädd för den kombon. Mannen man bli helt Loco. Min tolerans är ganska låg. Jag kickar inte noct med så tighta melanrum. Men boostar inte ölen sjukt mycket? Asså jag vill bara mysa och se på film utan att waista mina sista dyrbara sillisar.
Citera
2009-08-04, 04:14
Medlem
pletis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmedsson
HAr inte kört med alkohol förut, jag svär, jag blir ändå lite rädd för den kombon. Mannen man bli helt Loco. Min tolerans är ganska låg. Jag kickar inte noct med så tighta melanrum. Men boostar inte ölen sjukt mycket? Asså jag vill bara mysa och se på film utan att waista mina sista dyrbara sillisar.

Det boostar inte så jävla mycket, man blir lite segare och allt blir bättre där inne i rymdskeppet. Ingen fara direkt
Citera
2009-08-04, 04:16
Medlem
Ahmedssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pleti
Det boostar inte så jävla mycket, man blir lite segare och allt blir bättre där inne i rymdskeppet. Ingen fara direkt

Men kan jag kicka 3 folköl och 20 mg och inte bli helt loco men glad och mysig till min film?
Citera
2009-08-04, 04:22
Medlem
pletis avatar
Onekligen
Citera
2009-08-04, 05:18
Medlem
Ahmedssons avatar
Nu sitter jag här ag har total kontroll över tangent bordet som har börjat vilja slåss mot mig me jag är bestämnd och knullar den i sin cuzy för att den inte kan något musiken hetsar dem men mmär samtigigt mittbränsle min skrift kan inte finnas om det inte vore för musiken dom höll tonerna systemmet men nu är musiken för lugn nnmusiken är fiendet jag kände lugn jag kände lugn när jag skre v jag var inte tvungen att skriva vi spelregler som du sa att vi skulle att det skulle gå bra men det här suger missnöjet överumplar allt musiken överger oss men vi marsherar mot tangenterna för att mörda de som är emot frihet.
Citera
2009-08-04, 05:21
Medlem
Ahmedssons avatar
Det är solens fel om vi vore blinda så skulle vi kunna se verkligheten med våra vågor göm er mellan täckena och gröv din grotta men det ä tråkigt nä det är klart kuken
Citera
2009-08-04, 05:50
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
Live-tripp-rapport på Stilnoct!!!

Lät som att det fungerade, iallafall.
Citera
2009-08-04, 08:58
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmedsson
Nu sitter jag här ag har total kontroll över tangent bordet som har börjat vilja slåss mot mig me jag är bestämnd och knullar den i sin cuzy för att den inte kan något musiken hetsar dem men mmär samtigigt mittbränsle min skrift kan inte finnas om det inte vore för musiken dom höll tonerna systemmet men nu är musiken för lugn nnmusiken är fiendet jag kände lugn jag kände lugn när jag skre v jag var inte tvungen att skriva vi spelregler som du sa att vi skulle att det skulle gå bra men det här suger missnöjet överumplar allt musiken överger oss men vi marsherar mot tangenterna för att mörda de som är emot frihet.
Ser att du fortfarande inte har hittat tangenten punkt (.)

Har en fråga till folket: Jag har lyckats fixa Stilnoct av min läkare efter mycket tjat.. VAD ska jag säga nästa gång vi har möte för att behålla stillisarna (vill ju ha så mycket av denna underbara drog som möjligt)?
Ska jag bara säga att dom hjälper/är kanon?
Senast redigerad av MicrograM 2009-08-04 kl. 09:44.
Citera
2009-08-04, 10:02
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Har en fråga till folket: Jag har lyckats fixa Stilnoct av min läkare efter mycket tjat.. VAD ska jag säga nästa gång vi har möte för att behålla stillisarna (vill ju ha så mycket av denna underbara drog som möjligt)?
Ska jag bara säga att dom hjälper/är kanon?
Ja, säg att du är mycket tacksam; att du äntligen kan sova ordentligt, tack vare stilnoct:en. Då borde h*n inte kunna skära av tillförseln, kan man tycka.
Citera
2009-08-04, 10:35
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1,2-tetraheptan
Ja, säg att du är mycket tacksam; att du äntligen kan sova ordentligt, tack vare stilnoct:en. Då borde h*n inte kunna skära av tillförseln, kan man tycka.
Å andra sidan så är Zolpidem en medicin för tillfälliga sömproblem, och är inte till för långtidsbehandling. När jag tänker efter så tror jag att hon (läkaren) är kompetent nog att tänka på detta

Hur som helst så är jag tacksam att hon gick med på att skriva ut denna underbara drog till mig
Citera
2009-08-04, 13:47
Medlem
AnotherNoOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Å andra sidan så är Zolpidem en medicin för tillfälliga sömproblem, och är inte till för långtidsbehandling. När jag tänker efter så tror jag att hon (läkaren) är kompetent nog att tänka på detta

Hur som helst så är jag tacksam att hon gick med på att skriva ut denna underbara drog till mig

Jo men de brukar ändå skriva ut det under längre tider! Känner faktiskt ingen som de bara slutat skriva ut till, utan funkar det så får du det i regel utskrivet. Smidigt för dem och smidigt för dig, ingen klagar. Tycker nästan de skriver ut lite väl mycket, jag får 60st zopiklon i månaden känns som om de borde fatta att man inte bara sover på dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in