2016-01-09, 19:06
Medlem
hej undrar om någon har provat skjuta imovane/zopiclone ? värt att testa? vad är starkare zolpidem eller zopiclone ?
Citera
2016-01-10, 13:39
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Tar ibland z-dem när jag ska "uppträda" - undervisa, hålla låda på ett seminarium el dyl, inte så att jag har rampfeber, men om man inte känner sig riktigt "på" är det perfekt. Blir mer spirituell, bjussar på en one-liner som går hem. Lite mer "vaken" helt enkelt - av en sömntablett, the world´s nuts!

Haha gött att du är pundande lärare.
Blir du pigg av z-analog?
Citera
2016-01-10, 15:06
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiozeta
Haha gött att du är pundande lärare.
Blir du pigg av z-analog?

No worries! Undervisar ytterst lite numer, desto mer moderera och hålla låda. OCH , som sagt, var lugn, vi talar om vuxna människor! Inga tioåringar som har en flöddrig dnubbu vid katedern... ..dessutom aldrig flöddrig,men "lätt berusad". Tror jag under flera års hårt tuggande av zopiklin "förstörde" den sömngivande verkan av Z-analoger
Citera
2016-01-10, 19:50
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
No worries! Undervisar ytterst lite numer, desto mer moderera och hålla låda. OCH , som sagt, var lugn, vi talar om vuxna människor! Inga tioåringar som har en flöddrig dnubbu vid katedern... ..dessutom aldrig flöddrig,men "lätt berusad". Tror jag under flera års hårt tuggande av zopiklin "förstörde" den sömngivande verkan av Z-analoger

Aha okej:P
har du tips på doser på stilnoct, har slängt i mig 20 mg för 30 minuter sedan exakt. Ingen effekt, inte trött och inga hallisar vill ju se något sådant, funderar på att ta 20 mg till och invänta effekt
Citera
2016-01-10, 19:55
Medlem
trueforgoods avatar
När jag tagit Stesolid känner jag ingen effekt av Stilnoct om jag tar det på kvällen, hur mycket jag än tar i princip. Är det samma för er eller? Samtidigt har jag läst trådar där folk lovordar kombon...
Citera
2016-01-10, 20:02
Medlem
PlanetCaravans avatar
Jag har ett par Zopiklon 5mg tabletter. Är det exakt samma dos som att ta 5mg Imovane? Det är väl bara namnet som skiljer?
Citera
2016-01-10, 20:25
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Jag har ett par Zopiklon 5mg tabletter. Är det exakt samma dos som att ta 5mg Imovane? Det är väl bara namnet som skiljer?

Yes,

slängde precis i mig 3 stycken 7or imovane, nu blir det att se någon serie tills man blir luddig.
Citera
2016-01-10, 20:27
Medlem
Synatts avatar
^ ja det är precis samma sak.
Citera
2016-01-10, 21:02
Medlem
radiozetas avatar
Stilnoct

Tablett
vikt 0.1

TEST 1
20mg oralt intag.
Ingen effekt hittills?

TEST 2
Klocka 21.30
20mg oralt intag.

Totalt 40mg in kroppen nu. Och det känns precis som vanligt alltid ihop.

Är dosen för liten eller är jag imun mot stilnocts verksamma ämne?. Dom gånger jag har tagit Imo så har jag varit upp mitt i hallen med massa skulle projekt framför mig som ingen förstår. Utan jag under en kraftig knarkfylla
Senast redigerad av radiozeta 2016-01-10 kl. 21:59.
Citera
2016-01-10, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
När jag tagit Stesolid känner jag ingen effekt av Stilnoct om jag tar det på kvällen, hur mycket jag än tar i princip. Är det samma för er eller? Samtidigt har jag läst trådar där folk lovordar kombon...
Samma för mig just för att Stesolid sitter kvar så länge, har jag tagit Xanor på morgonen kan jag iaf känna något på kvällen. Men har man tagit Stesolid känns det som sockerpiller. Kan ta flera veckor om jag vräkt i mig Stesolid(vilket jag får göra eftersom de är så klena) Vet dock inte hur det är att blanda de samtidigt. Det har jag faktiskt inte testat med någon benzo.
Citera
2016-01-11, 05:43
Bannlyst
Tycker femmorna är riktigt mysiga. Känns som om dom kickar snabbare och tydligare än 7,5.
Citera
2016-01-11, 08:42
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femkomma2an
Tycker femmorna är riktigt mysiga. Känns som om dom kickar snabbare och tydligare än 7,5.

Visst är dom mysiga. Jag tycker 7,5mg är skönast av dom två
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in