2015-12-03, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Ja nu har du ju facit i hand inför framtiden.

Jo, riktigt dumt, tror man får kraftigare och mer intensiv AT om man drar i sig så mkt på knappt en vecka jämfört med o ta en om dagen i ett par månader. Har en rätt kraftig AT just nu med sömnlöshet, illamående och aptitlöshet samt hög puls
Citera
2015-12-03, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Jo, riktigt dumt, tror man får kraftigare och mer intensiv AT om man drar i sig så mkt på knappt en vecka jämfört med o ta en om dagen i ett par månader. Har en rätt kraftig AT just nu med sömnlöshet, illamående och aptitlöshet samt hög puls

vad betyder AT?
Citera
2015-12-03, 09:34
Medlem
Citat:

Ja jag tror att du får en kraftigare fysisk reaktion. Hur är det med den psykiska reaktionen, vill du ta mer stilnoct och har svårt att låta bli? Jag har ätit 20 mg i många år och att plötsligt sluta var oerhört svårt psykiskt. Nu när jag mår sämre klarade jag inte av det psykiska längre.
Citera
2015-12-03, 09:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MarMarius
vad betyder AT?

Att du är psykiskt beroende och inte klarar av att vara utan det.
Citera
2015-12-03, 11:37
Medlem
Citat:
vad betyder AT?

Det betyder avtändning, själva abstinensbesvären som visar sig fysiskt och psykiskt ibörjan när man gått cold turkey på något oftast
Citera
2015-12-03, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klmnopq
Ja jag tror att du får en kraftigare fysisk reaktion. Hur är det med den psykiska reaktionen, vill du ta mer stilnoct och har svårt att låta bli? Jag har ätit 20 mg i många år och att plötsligt sluta var oerhört svårt psykiskt. Nu när jag mår sämre klarade jag inte av det psykiska längre.

Har faktiskt mer problem med det fysiska än psykiska, min hjärna vet om att jag inte har några stilnoct kvar och att jag inte kan få fler förrän i slutet av månaden så den har accepterat det. Det är mkt aptitlöshet, illamående och hjärtklappning/hög puls som var det fysiska dom 2 första dagarna (är på min tredje nu o hoppas på det fysiska är bättre). Tror det kom för att kroppen fick en chock från att ha käkat typ 30-70mg per dag till 0 direkt (missbrukade dom och flummade sönder rejält blandat med alkohol några dagar)

Det psykiska är nog mycket värre efter långt bruk dock, klarar själv inte att sluta snusa för jag har gjort det i 15 år, det psykiska tar kål på mig där, vanan att ha nåt under läppen
Senast redigerad av zanderman 2015-12-03 kl. 11:57.
Citera
2015-12-03, 14:24
Medlem
Citat:
Jag fick pilum idag när jag hämtade ut månadens snåla ranson.
Menar ni att ni suger på tabletterna eller vad har smaken för betydelse?
Nej men man får ju en smak i munnen i samband med effekten... Sedan om man klantar sig när man ska svälja dem och nån fastnar i halsen t.ex. så märker man tydligare smak av Pilum än Imovane.
Citera
2015-12-03, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Att du är psykiskt beroende och inte klarar av att vara utan det.

Citat:
Det betyder avtändning, själva abstinensbesvären som visar sig fysiskt och psykiskt ibörjan när man gått cold turkey på något oftast

Aha det borde jag förstått
Citera
2015-12-03, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Nej men man får ju en smak i munnen i samband med effekten... Sedan om man klantar sig när man ska svälja dem och nån fastnar i halsen t.ex. så märker man tydligare smak av Pilum än Imovane.

Har jag aldrig tänkt på det
Hur kan så små piller fastna i halsen`?
Citera
2015-12-04, 06:25
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Ja Pilum känns mer "intensiva" på gott och ont! Men jag föredrar dem! Ikväll fick jag dock nöja mig med Imovane.

Märkte du någon skillnad ikväll?
Den största skillnaden jag märker av är att jag känner imovane-smaken direkt när pillren hamnar i munnen, det gör jag inte på Imovane Meda(det gjorde jag i början). Om jag inte tuggar sönder de då. Jag känner helt klart en skillnad i rus mot Imovane Meda, men jag kan inte säga om det är till det bättre eller sämre. Det känns "annorlunda" på nåt sätt. Jag kan bara konstatera att de som säger att det inte är någon skillnad, bara annan tillverkare och olika priser, pratar i nattmössan( ), för min del iaf.

Samma sak med Flunitrazepam/Rohypnol vill jag minnas... förr blev jag helt euforisk av dessa men dagens skit från apoteket känner jag inte ett skit på. De andra fick jag tag i på gatan, men ger mig fan på att det var annan tillverkare "bara"
Senast redigerad av No6 2015-12-04 kl. 06:28.
Citera
2015-12-05, 10:43
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Den största skillnaden jag märker av är att jag känner imovane-smaken direkt när pillren hamnar i munnen, det gör jag inte på Imovane Meda(det gjorde jag i början). Om jag inte tuggar sönder de då. Jag känner helt klart en skillnad i rus mot Imovane Meda, men jag kan inte säga om det är till det bättre eller sämre. Det känns "annorlunda" på nåt sätt. Jag kan bara konstatera att de som säger att det inte är någon skillnad, bara annan tillverkare och olika priser, pratar i nattmössan( ), för min del iaf.

Samma sak med Flunitrazepam/Rohypnol vill jag minnas... förr blev jag helt euforisk av dessa men dagens skit från apoteket känner jag inte ett skit på. De andra fick jag tag i på gatan, men ger mig fan på att det var annan tillverkare "bara"

Att du känner ingen metallsmak eller mindre på märket Meda är pga deras tabletter är filmdragerade.
Citera
2015-12-05, 18:41
Medlem
tusenbrothers avatar
Vad är skillnaden i effekt mellan imovane och stilnoct? Jag har bara provat imovane och dom är riktigt trevliga efter 3-4 stycken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in