2015-12-01, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Pilum fungerar bättre på mig också. Vet inte vad det kan bero på (olika bindningsmedel? Pilum smakar ju mer än Imovane gör) men enligt min apotekarie verkar det ganska vanligt. Hon brukar fråga vilka som fungerar bäst när jag ska hämta ut mina paket. Ibland tar jag ett paket av varje för att jämföra men Pilum vinner alltid
Jo det har jag också minne av, att de smakade ännu mer "Imovane" om de. Har också för mig dock att de fungerade under lite kortare tid, men hellre det än att de inte fungerar alls. Låter bra, ska bli spännande att testa ikväll.
Citera
2015-12-01, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Jo det har jag också minne av, att de smakade ännu mer "Imovane" om de. Har också för mig dock att de fungerade under lite kortare tid, men hellre det än att de inte fungerar alls. Låter bra, ska bli spännande att testa ikväll.
Ja Pilum känns mer "intensiva" på gott och ont! Men jag föredrar dem! Ikväll fick jag dock nöja mig med Imovane.

Märkte du någon skillnad ikväll?
Citera
2015-12-02, 09:24
Medlem
Citat:
Ja Pilum känns mer "intensiva" på gott och ont! Men jag föredrar dem! Ikväll fick jag dock nöja mig med Imovane.

Märkte du någon skillnad ikväll?

På vilket sätt skiljer sig zopiklon pilum från imovane?
Vilket är bäst att sova och flumma på?
Citera
2015-12-02, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarMarius
På vilket sätt skiljer sig zopiklon pilum från imovane?
Vilket är bäst att sova och flumma på?
Det verkar skilja från person till person. Jag tycker Pilum funkar bäst i alla lägen. Snabbare och starkare effekt, kanske håller i sig lite kortare dock. Smakar mer, på gott och ont.
Senast redigerad av Netzach 2015-12-02 kl. 15:16.
Citera
2015-12-02, 20:01
Medlem
Citat:
Det verkar skilja från person till person. Jag tycker Pilum funkar bäst i alla lägen. Snabbare och starkare effekt, kanske håller i sig lite kortare dock. Smakar mer, på gott och ont.

Jag fick pilum idag när jag hämtade ut månadens snåla ranson.
Menar ni att ni suger på tabletterna eller vad har smaken för betydelse?
Citera
2015-12-02, 21:15
Medlem
har tagit 30mg pilm nu, känner nästan ingt men kom å tänka på om imovane är muskelavlsappnande?
Citera
2015-12-02, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarMarius
Jag fick pilum idag när jag hämtade ut månadens snåla ranson.
Menar ni att ni suger på tabletterna eller vad har smaken för betydelse?

Fattar inte det heller men antar att dom menar den sjukt metalliska eftersmaken, inte själva smaken på dom för man sväljer ju dom direkt hela
Citera
2015-12-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Fattar inte det heller men antar att dom menar den sjukt metalliska eftersmaken, inte själva smaken på dom för man sväljer ju dom direkt hela

Jag sög och tuggade mina idag och det var ju bara äckligt
Effekten är redan över så som flumdrog får dn en 1;a av 10
Citera
2015-12-02, 23:30
Medlem
Nån som haft AT på stilnoct förut? Hur tedde sig symtomen där? Fysiska och psykiska.. misstänker jag fick en liten AT efter att ha råkat knapra i mig 30 st på en dryg vecka.. dumt gjort
Citera
2015-12-03, 00:25
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Nån som haft AT på stilnoct förut? Hur tedde sig symtomen där? Fysiska och psykiska.. misstänker jag fick en liten AT efter att ha råkat knapra i mig 30 st på en dryg vecka.. dumt gjort

Äh det har jag gjort massa gånger... det varar väl i några dagar med sömnlöshet (sist fick jag inte ens det (!) men det går över fort. Älskar z-drugs och i synnerhet Stilnoct. Ger trippigt snudd på euforiskt rus även på mig som har tolerans och känner mig bara lite seg dagen efter. Kan sluta när jag vill men blir ju sällan så

Flumsubstans nr1. Love it!
Citera
2015-12-03, 00:59
Medlem
Citat:

Prövade vara utan stilnoct i somras. Tog ett par dagar innan sömnen funkade ganska ok, första dagarna gick det inte att somna. Psykiskt tog det lite längre tid, känslan av att behöva ta stilnoct för att kunna somna satt i ett tag. Jag slutade tvärt efter att ha tagit 20 mg/kväll en längre tid. Nu är jag tillbaka på stilnoct.
Citera
2015-12-03, 02:57
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ja nu har du ju facit i hand inför framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in