Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Håller med, ordet SKA kom i bara farten, det borde stå bör eller kan. Ok?
Ok.
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Om de gamla reglerna var bättre, och det fortfarande inte är olagligt att köra och göra som de gamla reglerna, vad är hindret från att så göra??
Nu är det möjligt att jag säger emot mig själv enligt tidigare inlägg (orkar inte läsa igenom), men jag håller ju egentligen med här.
Det jag dock retar mig på hos vissa är att man försöker få MIG(oss) till boven i dramat bara för att jag är en av dom som inte blinkar vänster, när man borde lägga krut på dom som fortfarande kör enligt dom gamla "reglerna" och inte vet om dom förändringar som är gjorda för över 8 jävla år sen.
Dvs dom som tror att det är fritt fram att lämna rondellen från vänsterfilen utan att blinka eller lämna företräde till dom som har för avsikt att fortsätta runt.
Mest är jag förbannad på vv som inte informerat om detta eller att dom har skyltar utanför som visar att man inte kan ta vänster från höger körfält. Bara genom att säga att "...men dom ligger ju utanför rondellen och behöver inte följas..." får ju en att bli mörkrädd.
Skyltar ska ju underlätta, inte lura folk. Hur många vet egentligen det jag skrev i stycket ovanför?