Citat:
Ursprungligen postat av Enity
Eftersom jag skrev att det är jävla idioter som inte blinkar höger och han tog åt sig och skrev att jag själv kunde vara en idiot så är det rimligt att dra slutsatsen att han är en lat jävel som inte blinkar höger.
Ställa sig utanför skolor tror jag inte ger så mycket då det oftast är farthinder där känns det som, men annars håller jag med om att det också är ett jävla respektlöst sätt att bete sig i trafiken.
Men lille vän, har du inte tagit din antiaggressionsmedicin idag? Ingenstans skrev, eller ens antydde jag, att det skulle vara OK att skippa högerblinkers.
Sunt förnuft är för övrigt inte att följa trafikreglerna till punkt och pricka, även om du tror det. Sunt förnuft och trafikregler inte alltid går hand i hand. Ni som inte klarar av att använda det sunda förnuftet, om ni ens har något, tror att ni är vägens riddare för att ni minsann följer lagtexten! Men ni har så jäkla fel.
Vad gäller min kommentar om idioti vs dina inlägg så förbättrar du knappast din image med dina fortsatta kommentarer