2008-05-02, 20:31
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Exakt hur har de "förstört" honom?

Av allt bänknötande som han inte är van vid tär på rumpan skulle jag tro.
Citera
2008-05-02, 21:57
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Miro
Han gick väl dit frivilligt eller? Skulle iförsig vara typiskt Milan att värva en gammal föredetting. Lär dem sig aldrig?

Dem har ju nästan alltid lyckats också.
Milan är rullator per definition - men en rullator som fan alltid är där framme och nosar.

På söndag kommer detta århundrades viktigaste och mest spännande match. Oavsett vilket lag som vinner, kommer det svida riktigt jävligt i de andra lagets hjärtan.

FORZA INTER!
Citera
2008-05-04, 01:36
Medlem
91:an Karlssons avatar
Morgondagens uppställning med Cesar i mål, Maicon, Materazzi, Chivu och Maxwell i baklinjen, samt Cambiasso, Zanetti, Vieira, Deki, Cruz och Balotelli framför känns intressant. För nån vecka sedan hade jag velat haft Jimenez på Stankovics plats men nu, ironiskt nog efter hans senaste dåliga insats vill jag ha med han i derbyt. Han vill så jävla mycket, har ett stort interhjärta och är ofta bra i viktiga matcher. Det kan bli en liten revansch för hans väldigt bleka säsong.

Inter vinner med 1-3. Cruz, Balotelli och Vieira får måla. Kaká springer in en boll också kanske.
Citera
2008-05-04, 04:11
Medlem
Sexymotherfuckas avatar
Spottar på Inter.

Roma,Roma,Roma,Roma,Roma......
Citera
2008-05-04, 04:15
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexymotherfucka
Spottar på Inter.

Roma,Roma,Roma,Roma,Roma......

Spottar på roma.

Lazio, Lazio, Lazio...
Citera
2008-05-04, 13:32
Medlem
sp1rits avatar
Spottar på de två senaste kommentarerna.

Hoppas på Inter-seger idag, Milan verkar dock alltid höja sig för att matcha motståndet(och omvänt, sänka sig när de möter skräp).
Ser nog helst att Mancio startar med Stanko och om det står och väger eller Inter ligger under efter 60 min så in med Jimenez.
Stanko har fan inte tagit en enda djupledslöpning på hela säsongen och knappt skjutit ett skott på mål(jämfört med förra året då).
Men han har rutin från stora matcher, han kämpar alltid till 100 minuter och förr eller senare måste han väl fan få till en turträff?

Vill ha Balotelli från start då han är irrationell och ett grymmt vapen på fasta situationer. Dessutom bättre på att hålla och fördela boll än tex Crespo och Suazo(som är felvänd 90% av tiden).

Mittlås med Chivu och Materazzi då Chivu är given i elvan enligt mig men vill ha Maxwell's offensivlusta på vänstern. Materazzi då han är giftig i luften på hörnor och frisparkar. Dock sett lite trög ut iår men han är derbymatchernas man och hans offensiva kvaliteter förhoppningsvis överskrider den sviktande speeden och riskmomentet att han ska få rött direkt

Forza ragazzi !
Citera
2008-05-04, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Dem har ju nästan alltid lyckats också.
Milan är rullator per definition - men en rullator som fan alltid är där framme och nosar.

På söndag kommer detta århundrades viktigaste och mest spännande match. Oavsett vilket lag som vinner, kommer det svida riktigt jävligt i de andra lagets hjärtan.

FORZA INTER!

Måste bara fråga, hur känns det att hålla på ett lag som spelar tråkigaste fotbollen av topp halvan i Serie A?
Citera
2008-05-04, 14:22
Medlem
Shuyins avatar
Så har man återhämtat sig ifrån en stor besvikelse i UEFA Cupen mot Rangers, så jag tänker inte skriva något om det mer.

Snart match på Sardinien mot Cagliari som har imponerat mot slutet, men det är bara tre matcher kvar så det är bara att knyta nävarna och köra för Viola, förhoppningsvis så vinner Inter derbyt som gör att Milan inte kan gå om men det vore jäkligt bra om Viola samtidigt kunde vinna och då rycka, för som de har sett ut på sistone så förlorar Milan och Viola samtidigt och de vinner samtidigt.
Citera
2008-05-04, 17:22
Medlem
Shuyins avatar
Ahapp, blev lite tyvärr som jag förväntat mig. Ett segt Fiorentina var inte alls med i första halvleken och Cagliari ledde rättvist, sedan får de en bra start i andra och gör 2-0 även om Viola reducerar precis efteråt så kändes det ändå som att man aldrig var riktigt nära.

Man hade dock kunnat få med sig en poäng om Mutu gjort mål när han blev helt fri (!) men väljer att göra en usel chip över målet, sedan blir de inte bättre när han tjatar till sig rött kort i 89: e minuten. Uselt! Blir så sur på hela hans "insats" idag, Fiorentina hade troligen spelat bättre med tio man från minut ett än med Mutu på plan idag.

Väldigt besviken på lagets inställning idag. Men samtidigt så är Cagliari starka, de har ryckt upp sig rejält med pilot-brillor-mannen.

Och samtidigt i Milano så reser sig AC Milan ur askorna och vinner derbyt... som jag också förväntade mig.
Citera
2008-05-04, 17:42
Medlem
Whitebläds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocchi
Spottar på roma.

Lazio, Lazio, Lazio...

spottar på Lazio.

Milan, Milan, Milan...
Citera
2008-05-04, 18:12
Medlem
Nu kanske alla förstår zlatans betydelse i stora matcher och slutar säga att han inte presterar i dom
Citera
2008-05-04, 19:03
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeWaterMyFriend
Nu kanske alla förstår zlatans betydelse i stora matcher och slutar säga att han inte presterar i dom

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in