2008-05-04, 19:47
Medlem
Sexymotherfuckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocchi
Spottar på roma.

Lazio, Lazio, Lazio...

Varför håller du på Lazio ditt AIK svett?
Citera
2008-05-04, 19:49
Medlem
Sexymotherfuckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeWaterMyFriend
Nu kanske alla förstår zlatans betydelse i stora matcher och slutar säga att han inte presterar i dom

Kranen är såååå överskattad, helt sjukt.
Citera
2008-05-04, 20:04
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexymotherfucka
Varför håller du på Lazio ditt AIK svett?
Varför skulle jag inte hålla på Lazio?
Citera
2008-05-04, 20:25
Medlem
Som Shuyin nämnde så vann Cagliari fullt rättvist mot Fiorentina. Underbart att Conti gjorde segermålet. En seger som dock inte säkrade fortsatt spel i Serie A, eftersom även bottenkonkurrenterna Parma, Torino och Reggina lyckades vinna idag.

Milan slog planenligt Inter, även om siffrorna blev jämnare än vad jag trodde.

Inter behöver en seger på de två sista matcherna för att säkra sin tredje raka scudetto. Matcherna ovan innebar också att Milan nu ligger på den åtråvärda fjärdeplatsen. Även om jag innerligt unnar Fiorentina spel i CL, så ser jag nog hellre att Milan representerar Serie A i CL. Just nu ser Milan betydligt starkare ut än Fiorentina, men de har en svårare avslutning. Kampen om fjärdeplatsen och fortsatt spel i Serie A fortsätter.
Citera
2008-05-04, 21:23
Medlem
Till alla United fans, så som Kaka spelade idag så ska världens bästa fotbolls spelare spela.

Inte som Ronaldo osynlig 80% av matchen sen gör han ett mål.
Citera
2008-05-04, 22:10
Medlem
Sexymotherfuckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocchi
Varför skulle jag inte hålla på Lazio?

För att du håller på äckliga AIK? Roligt och hålla på 70 lag....
Citera
2008-05-04, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TR-Underground
Till alla United fans, så som Kaka spelade idag så ska världens bästa fotbolls spelare spela.

Inte som Ronaldo osynlig 80% av matchen sen gör han ett mål.

Kaká var bra idag, synd bara att han inte tar sitt lag till några ligatitlar. Men men, de har ännu chans på fjärdeplatsen
Citera
2008-05-04, 22:29
Medlem
Amors avatar
när man tänker på hur utspelade Inter har blivit av Roma, Juventus och Milan så blir man förundrad över att de kommer vinna ligan. Synd att klubben Inter skulle få sin framgångsperiod under en tid då man inte alls spelar rolig fotboll.

Milan på sin topp är Serie A:s bästa lag det fortsätter jag att hävda. Nästa säsong hoppas jag att Inter blir roligare, Milan blir jämnare, att Roma och Juventus köper in ännu mer kvalitet, då kan vi få ett roligt race om titeln
Citera
2008-05-04, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
när man tänker på hur utspelade Inter har blivit av Roma, Juventus och Milan så blir man förundrad över att de kommer vinna ligan. Synd att klubben Inter skulle få sin framgångsperiod under en tid då man inte alls spelar rolig fotboll.

Milan på sin topp är Serie A:s bästa lag det fortsätter jag att hävda. Nästa säsong hoppas jag att Inter blir roligare, Milan blir jämnare, att Roma och Juventus köper in ännu mer kvalitet, då kan vi få ett roligt race om titeln

Mycket av Inters framgång kom ju pga att Juve blev nedflyttade, Milan fick poängdrag osv. Nu tar det stopp. Juve har kommit tillbaka grymt starkt, Milan börjar med sin generationsväxling och även Roma blir starkare och starkare för varje år som går. Nej, nu tar det stopp för Inter, eller jag är fan inte ens säker på att de vinner iår.
Citera
2008-05-04, 22:31
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
I

För övrigt så tror jag att jag gillar att matcherna spelas på den klassiska tiden på söndagen, även om det gör det omöjligt att följa mer än en match.
Det är bara roligt som en kuriositet. I själva verket är det inte alls bra. Dels är det som du säger, man får se mycket mindre fotboll, dels spelas oftast de allra bästa matcherna på kvällen. Matcherna på dagen blir oftast segare, framförallt när det är soligt och varmt.
Citera
2008-05-04, 22:33
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Mycket av Inters framgång kom ju pga att Juve blev nedflyttade, Milan fick poängdrag osv. Nu tar det stopp. Juve har kommit tillbaka grymt starkt, Milan börjar med sin generationsväxling och även Roma blir starkare och starkare för varje år som går. Nej, nu tar det stopp för Inter, eller jag är fan inte ens säker på att de vinner iår.
tyvärr har de övertaget i inbördes möten mot Roma, det innebär att de både måste tappa poäng mot Siena och Parma, knappast realistiskt. Visst skulle de kunna tappa mot ett Parma som kämpar för nytt kontrakt på sin hemmaplan. Men att de skulle missa mot Siena på hemmaplan är väldigt liten risk.

Jag håller med om att Juventus ser starka ut förövrigt, verkar vara en härlig framåtanda i det laget. De hade faktiskt kunnat fått ännu bättre utdelning den här säsongen.
Citera
2008-05-04, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Kaká var bra idag, synd bara att han inte tar sitt lag till några ligatitlar. Men men, de har ännu chans på fjärdeplatsen

Jo ifs, men som spelare är Kaka bättre än Ronaldo det är bara att erkänna.

Sen för mig som Roma fan kommer alltid Totti och De Rossi vara dom stora för mig

Finns faktist ingen bättre defensiv mittfälltare än De Rossi eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in