2008-04-30, 11:47
Medlem
Snoppzors avatar
Så fort Roxanna taggar ner lite, blir hon helt plötsligt en mycket skönare karaktär, ex. när hon och Rasmus halvincestade i soffan igår.
Citera
2008-04-30, 14:56
Medlem
Amors avatar
Just nu stör jag mig mest på den "genusmedvetne" araben Sara, kan en roll bli mer stereotyp pk. Förmodligen gör hon väl en abort för att "hon har rätt till sin egen kropp"
Citera
2008-04-30, 16:06
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frottefilten
Karim kommer inte vara med nästa säsong. Och inte heller Jossan har jag hört. Så undrar vad som händer med deras karraktärer i sista delen... Jag vill ej de ska sluta de är bäst!
Säger du det? Fy vad tråkigt.
Citera
2008-05-01, 12:58
Medlem
Frottefiltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Säger du det? Fy vad tråkigt.

Ja hoppas bara inte deras karraktärer förvinner ur serien genom att de dör bara. Karim har ju fått en ny lägenhet presic. men de kanske gifter sig och flyttar till sthlm och på så sett försvinner ur serien!
Citera
2008-05-01, 16:02
Medlem
Vad hände med Hamzas tränare? Är han fortfarande försvunnen?

Tänkte att det kanske var han som var liket som Hästen och Kim tog hand om?

Hästen blev ju arg på tränaren efter han slog Kims pappa efter deras fight för ett par veckor sedan.
Citera
2008-05-01, 22:00
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bateman
Vad hände med Hamzas tränare? Är han fortfarande försvunnen?

Tänkte att det kanske var han som var liket som Hästen och Kim tog hand om?

Hästen blev ju arg på tränaren efter han slog Kims pappa efter deras fight för ett par veckor sedan.
Japp han är borta. Nej liket var inte han, det har inte framkommit i serien allfall. Liket var okänt, även för Hästen (de hjälpte bara nån)
Citera
2008-05-10, 00:22
Medlem
Frottefiltens avatar
Citat:
Japp han är borta. Nej liket var inte han, det har inte framkommit i serien allfall. Liket var okänt, även för Hästen (de hjälpte bara nån)

De grävde upp kims morsas grav och fann att den var tom... Och då fattade de att det var hon som var angelica.... Nej skämt och sidå så var det ej men i såpor kan allt hända
Citera
2008-05-10, 16:37
Medlem
Intro??

Ursäkta om ja kanske går offtopic nu men är de någon som vet vad låten i intron heter??
Citera
2008-05-10, 16:48
Medlem
V940s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trashcan
Ursäkta om ja kanske går offtopic nu men är de någon som vet vad låten i intron heter??

"Friday I'm In Love"
Citera
2008-05-10, 19:31
Bannlyst
Citat:
Gillar Hamzas och hans tjejs problem och strulande.. Hamza vill ju försörja hela familjen och han tror inte hon kommer dra in några pengar på sitt målande.

Tjejen - "Jag kommer att frilansa, vet du ens vad det betyder"
Hamza - "Tror du jag är dum eller"
Tjejen - "Vad betyder det då?"
Hamza - "Det betyder att du inte kommer dra in några jävla pengar till den här familjen"

Där fick manusförfattaren verkligen till det!
Citera
2008-05-20, 10:27
Medlem
Bluebeast72s avatar
Serien är bättre än någonsin, vilket drama!!!

Säsongens sista avsnitt kväll o luften fullkommligt darrar av dramatik inför den stundande upplösningen eller cliffhangern.

Håkoon har ju skridit över alla gränser, vem skall Roland välja o hur skall det gå för sara o hamsa?

Hästen har samvetskval o lotta är på krigsstigen...

Länge sedan jag längtade så mkt efter ett avsnitt till, o hur skall man klara sig ända till hösten inför nästa säsong...Andra avenyn rockar fett
Citera
2008-05-20, 13:17
Medlem
saprofyt.s avatar
Håller med! Längtar verkligen till ikväll.

Håkon, Håkon, Håkon...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in