2008-04-20, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sindacco
Aha, jag fick för mig att det var Uffe eftersom Hästen har velat ha tag på honom.

Kanske inte är helt omöjligt, bra tänkt! Men som sagt fick man inte veta något i nuläget i alla fall.
Citera
2008-04-23, 01:34
Medlem
Martors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddahn
Liv vill man ju bara skjuta. Efter Roxanna, eller samtidigt.

haha dom är rätt lama...

det senaste avsnittet Andra Avenyn S01E90

Citera
2008-04-23, 13:07
Medlem
Håller med om att serien har gått från en nivå som förvisso varit låg men ändå sebart till att verkligen bli helt extremt otroligt dålig och intetsägande. Skådespelarinsatserna är verkligen ett skämt. Svårt att säga vem som spelar allra sämst men jag skulle nog säga att det är Hamzas flickvän. Hon är en så galet dålig skådespelare att man skäms för att vara människa varje gång hon kommer in i handlingen.
Citera
2008-04-23, 13:38
Medlem
V940s avatar
Överlag tycker jag att serien är rätt OK att titta på, men på senare tid har karaktärerna blivit så jobbiga att se på.

David, Roxanna, Sara och Liv är bland de värsta i hela serien, inte bara för deras skådespelarinsatser utan även för deras karaktärer.

Någon som vet vad Sara utbildar sig till i serien?
Jag tänker då på Hamzas och Saras bråk om att Sara minsann skulle tjäna mer än Hamza.
Hon flummar bara runt på massa konstkurser.
Citera
2008-04-23, 13:41
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddahn
Liv vill man ju bara skjuta. Efter Roxanna, eller samtidigt.
Låt mig vara bödel. Jag hade gärna satt det rullstolsbundna aset på samma tåg till samma läger. Haakon också.. och va fan släng med Gunilla när vi åndå håller på!
Citera
2008-04-23, 14:44
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Låt mig vara bödel. Jag hade gärna satt det rullstolsbundna aset på samma tåg till samma läger. Haakon också.. och va fan släng med Gunilla när vi åndå håller på!
Han i rullstolen spelar äckel på ett bra sätt.
Citera
2008-04-25, 04:49
Medlem
Hur hamande Hamza av snutens krok? Bara för 20 människor står utanför en kyrka och protesterar så hoppas jag att polisen inte ger upp.

Liv är onekligen seriens snyggaste kvinna. Karaktären är frumaterial, haha.

Tycker dock att serien är väldigt mycket pk, mest hela tiden. Den skulle blir bättre utan allt det överdrivna pkriet.
Citera
2008-04-25, 09:10
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Han i rullstolen spelar äckel på ett bra sätt.
Ja, där har du en poäng. Kanske därför jag ogillar honom, cred till honom isf. Ibland ser man inte längre än vad näsan vill.

Citat:
Ursprungligen postat av Vikvar
Tycker dock att serien är väldigt mycket pk, mest hela tiden. Den skulle blir bättre utan allt det överdrivna pkriet.
Ja, har tänkt på det rätt många gånger. Ex. när alla samlas för att demostrera för Hamza, och Haakon "den otrogne" gör rätt för sig och går i frontlinjen.

Rätt roligt att Kim börjar trasha saker över en natt, slå sin tjej, ljuga osv efter att ha tagit steroider under en väldigt kort tid. Snacka om VM-i stereotyper på så kort tid som möjligt.

Och kom för fan inte och säg att Liv är snygg
Citera
2008-04-26, 01:04
Medlem
schabo-labos avatar
Olidligt att följa Roxana och historien, helt ointressant.
Citera
2008-04-27, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Olidligt att följa Roxana och historien, helt ointressant.

Är nog han hästens polare som är roxanas pappa!
Citera
2008-04-30, 06:01
Medlem
schabo-labos avatar
Gillar Hamzas och hans tjejs problem och strulande.. Hamza vill ju försörja hela familjen och han tror inte hon kommer dra in några pengar på sitt målande.

Tjejen - "Jag kommer att frilansa, vet du ens vad det betyder"
Hamza - "Tror du jag är dum eller"
Tjejen - "Vad betyder det då?"
Hamza - "Det betyder att du inte kommer dra in några jävla pengar till den här familjen"
Citera
2008-04-30, 11:17
Medlem
Frottefiltens avatar
Karim kommer inte vara med nästa säsong. Och inte heller Jossan har jag hört. Så undrar vad som händer med deras karraktärer i sista delen... Jag vill ej de ska sluta de är bäst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in