2010-05-06, 14:18
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4ll3
Grejen var ju precis som någon annan sa, att det inte var meningen att detta skulle bli slutet för gott? Det var det som gjorde att det blev så många olösta fall. Men det var tråkigt att det blev så, jag håller med.

Talle22
När jag säger "handikappade snubben" menar jag snubben som Liv träffade. Snubben som Kim blev avundsjuk på. Jag tycker inte de tiderna tillförde nåt bra i programmet. Tycker det endast blev tråkigt då.

Men slutet var ju annars helt okej tycker jag, det kunde ju såklart ha gjorts bättre. Man blev ju ganska förvånad att Markus skulle vara en sån där person, det var inte väntat. Men så är det väl i verkligheten också.

Andra Avenyn, I'll miss u!

Handikappade snubben var i säsong 1 (på våren) och inte i säsong 2... alltså inte samtidigt som Ullas alkoholproblem.

F ö verkar det vara väldigt lätt om man åker fast av polis i Andra Avenyn att bli frisläppt.
"Det var inte jag som våldtog Liv!", sedan sekunden senare var han fri?
Citera
2010-05-06, 15:07
Medlem
erikbes avatar
Någon som vet om man som skådis får lite extra betalt för att man spelar exempelvis våldtäktsman? Borde ju innebära att man är lite extra utsatt från folk som inte förstår att det är en roll man spelar

A.A är pinsamt dåligt egentligen, ändå kollar jag
Citera
2010-05-06, 15:26
Medlem
Roxanna kanske kommer in på läkarprogrammet, för det senaste året hade hon vänt sina betyg.
Så hennes betyg i t.ex. Ma C kanske var MVG, medan det i Ma A var högst G...
Dessutom gick väl klassen samhäll?
Citera
2010-05-06, 15:50
Medlem
erikbes avatar
Roxana måste vara den sämsta "skådis" som det här landet skådat. Hennes sångnummer imponerade inte direkt heller
Citera
2010-05-06, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Handikappade snubben var i säsong 1 (på våren) och inte i säsong 2... alltså inte samtidigt som Ullas alkoholproblem.

Mm, precis! Det var därför jag reagerade på det. Det fanns ingen handikappad snubbe i säsong 2. Däremot i Säsong 1
Citera
2010-05-06, 16:36
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucylie
Kanske var en annan person som spelade våldtäcksmannen. filip kanske ej klarade av spela det så de fick ta in en stand in. därför ej klädseln stämmer!

Kan du sluta vara dum i huvudet? Tack.
Citera
2010-05-06, 16:49
Medlem
Ozmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KitKatBlomman
Roxanna kanske kommer in på läkarprogrammet, för det senaste året hade hon vänt sina betyg.
Så hennes betyg i t.ex. Ma C kanske var MVG, medan det i Ma A var högst G...
Dessutom gick väl klassen samhäll?
Klassen gick samhäll, så hon har inte behörighet att läsa till läkare. Blir naturvetenskapligt basår för hennes del
Citera
2010-05-06, 18:19
Medlem
Creepy24s avatar
Någon som har Facebook adress på några utav deltagarna ?? Jävligt bra serie annars har följt vartenda avsnitt och kan säga att tycker Andra avenyn är den bästa serie jag sett
Citera
2010-05-07, 01:07
Bannlyst
Önskar att den här artikeln hade handlat om Säsong 4 istället :

http://www.expressen.se/noje/1.10293...r-andra-sasong
Citera
2010-05-07, 01:11
Medlem
Roxannas sång fick mig att sätta på mute. Värsta jag hört
Citera
2010-05-07, 01:12
Medlem
Creepy24s avatar
Någon som vet när nästa säsong drar igång ?
Citera
2010-05-07, 01:21
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Någon som vet när nästa säsong drar igång ?

Det är slut nu. Finnished. Finito.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in