Ok, självklart missade jag programmet haha. Ingen piratrelease på nätet och inget avsnitt på svt:s play.
Tror de kom på att de inte hade råd med serien så de började sända skiten mitt i sommaren så det inte skulle bli fler avsnitt eller något.
Nu när man redan missat 3 avsnitt kan man likaväl lägga ner?
Ok, självklart missade jag programmet haha. Ingen piratrelease på nätet och inget avsnitt på svt:s play.
Tror de kom på att de inte hade råd med serien så de började sända skiten mitt i sommaren så det inte skulle bli fler avsnitt eller något.
Nu när man redan missat 3 avsnitt kan man likaväl lägga ner?
Tycker serien känns väldigt B-aktig, får lite "Hotel Seger" vibbar av den. En tjejkompis har fått en roll och hon saknar både talang och rutin. Hur skall detta sluta?
Jag tror iofs att SVT satsar hårt på denhär serien med tanke på att de förlorat såpass många "profiler" som har valt att byta till en annan kanal. Hoppas dom lyckas, vore skojj med ett nytt "Tre Kronor" eller liknande
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!