2009-11-04, 00:13
Medlem
TheTerrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramaskriet
Och det där ska man tro på? Du menar att på en 15-årsfest går en tjej på och suger av en 15-årig kille som däckat istället för att välja en fullt knullduglig, vaken kille? Skulle du väl ljuga kunde du väl sagt något realistiskt?

antar att vi lever i två olika världar
Citera
2009-11-04, 00:16
Medlem
Tja, jag åkte iväg några mil (rättare sagt 22 mil söderut) och hälsade på en "vän" som jag hade pratat med i någon månad eller så, och så bara blev det.. Första gången var ingen hit direkt, däremot, och jag önskar SÅ att min första gång, egentligen hade varit min ANDRA gång... Det var SÅ mycket bättre.
Citera
2009-11-04, 00:21
Medlem
Jag va 15, va på en fest i random förort till Stockholm.
Snackat och hånglat en del med en tjej på festen och skulle följa henne hem (trodde jag)

Vi kommer fram till ett stort skumt hus, hon säger att vänta här så ska hon gå in och öppna fönstret så jag kan komma in. Jag står utanför och fryser och reagerar på att hon bor i något som liknar en skola men tänker inte mycket mer på det.
Hon öppnar iallafall fönstret och jag får klättra in. Det visar sig att det bor fler ungdomar i huset och vi går igenom en korridor för att komma till hennes sovrum. Kåt och i full så reflekterar jag inte så mycket över var jag är utan kommer in i hennes rum och börjar tafatt försöka lista ut hur hela grejen fungerar.

Jag kommer ihåg att man tänkte "FAN JAG ÄR INNE!". Sen dunkade man som på med lika mycket finess som när Joel bitar spelar xylofon i kanske 4-5 minuter, sängen slår mot väggen och jag är stolt som en tupp.
Mitt i det hela sliter någon vuxen karaktär upp dörren och skriker
-DET HÄR ÄR INGEN JÄVLA PORRHUS!
Jag är naken och förvirrad och mannen skriker igen
-MEN UT, UT HÄRIFRÅN!
Jag frågar lite snällt om hur jag ska komma ut, han svarar att "jo samma väg som jag kom?" Jag svarar såklart med "Genom fönstret?"

Sedan blir jag ledd ut genom en rad korridorer och utslängd på gatan med oskulden förlorad på ett minst sagt snörpligt sätt.

Jag fick sedan reda på att det stora huset var ett sorts mellanhem för ungdomar som inte har fosterfamiljer eller liknande..
Citera
2009-11-04, 00:23
Medlem
12 bast, husvagn efter nakenbad i poolen.
Citera
2009-11-04, 00:49
Bannlyst
7-8 år. Sa att jag skulle visa en sak till en tjej och vi sprang ut till dagishuset ute på gården. Drog ner brallan och satte in den. Har för mig att jag typ inte kände motstånd och körde skiten i analen istället. Kommer ihåg hur hennes skinkor var iskalla .
Såg henne för ca 3 år sen och fyfan vad ful hon är nu. Fräknar och allt man kan tänka sig.
Senast redigerad av Morrex111 2009-11-04 kl. 00:52.
Citera
2009-11-04, 00:57
Medlem
Frank_the_LLaMas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrex111
7-8 år. Sa att jag skulle visa en sak till en tjej och vi sprang ut till dagishuset ute på gården. Drog ner brallan och satte in den. Har för mig att jag typ inte kände motstånd och körde skiten i analen istället. Kommer ihåg hur hennes skinkor var iskalla .
Såg henne för ca 3 år sen och fyfan vad ful hon är nu. Fräknar och allt man kan tänka sig.

trrrrrrrrrrrrrrrrrroll
Citera
2009-11-04, 01:01
Medlem
Dalailamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penntrollet
Kan börja med att tala om att jag är 18 och att jag länge fått för mig att jag skulle vara den enda personen i världen som skulle dö oskuld. Men tydligen så blev det ändring på det. Blev av med den för typ 5 timmar sedan.

Det hela är en ganska konstig historia. Det började med att jag satt hemma och kollade film och resten av familjen sov. Då får jag ett sms från tjejen jag under flera månaders tid varit väldigt intresserad av men aldrig riktigt vågat säga det.
Vi är ganska bra vänner och hon hade varit ute hela kvällen och missat sista bussen hem. Hon undrade nu om hon kunde sova hos mig. Klart som fan tänkte jag och vi kom överens om att jag skulle betala hennes taxi för hon hade inga pengar att åka för. Vi träffas 15 minuter senare och jag följer henne hem till mig från platsen där taxin stannade.
Vi går in till mig och smyger upp till mitt rum, jag erbjuder henne att sova i min säng medans jag sover på soffan. Slutar med att hon inte vill sova själv och jag ligger bredvid henne. Vi pratar ganska länge om allt möjligt och det slutar med att jag tydligen säger de gyllene orden.
"Jag gillar dig, väldigt mycket." Hon ser på mig och jag ser på henne. Vi börjar kyssas lite och kramas. Då frågar jag henne om hon skulle vilja ligga med mig. Det ville hon tydligen och vi börjar klä av varandra. Jag hade legat med stånd hela tiden så när vi väl började kunde jag inte hålla den styv länge utan vi fick ta små pauser och bara kramas.
Efter ca 1 timme till 1 timme 30 minuter så gick det för mig och vi skulle sova.
Jag vetefan vad det var men jag somnade aldrig mend et gjorde hon. Så nu efter att hon har åkt hem så sitter man vid FB och bekänner sina synder.

Jävligt skönt att få skriva av sig lite nu när man både flyter lite på nån form av adrenalinkick men samtidigt är jättetrött efter att ha varit vaken så länge.
Tack för att ni tog er tid

Härligt TS! Alltid skönt att ha den där första gången avklarad och du verkade ju dessutom ha haft en riktigt bra upplevelse (vilket många av oss andra knappast haft).
Citera
2009-11-04, 01:18
Medlem
dgnrrds avatar
riktigt kinky, lillesyrrans kompis sov över, hon smög in till mig under natten. Vi kelade lite å det blev intensivare, skedde av bara farten. Fick ett blowjob som inledning på det.. Spännande natt kan jag påstå. Jag var 15 å hon var 14.
Citera
2009-11-04, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frank_the_LLaMa
trrrrrrrrrrrrrrrrrroll

Nej jag är seriös. Har inte fått till det sen dess och är 18 år :S
Citera
2009-11-04, 01:33
Medlem
13-14 år med min dåvarande flickvän.. iallafall, en dag hade hennes syster skrytit lite om att hon och hennes pojkvän hade gjort "det mesta", tja, fast inte sex... Vilket mitt ex svara rätt fort, "jaha men de har vi me gjort, för ett tag sen..". (Vet inte varför hon inte ville ha sex, men hon verkade vilja vänta med det.) Iallafall en dag efter skolan följde hon med mig hem och allt brukade vara som vanligt. Fast när vi började göra det där man gör innan, mja ni vet.... märkte jag att hon var väldigt villig och på, och ja, jag tog min chans och det gick hem.. WOHO, ett tag.. sen mitt under akten så bankade det på dörren och min käre far ropade: "Match snart, är du redo?!?! vi drar om 5 min!!"
....Någon minut senare fick vi avbryta, båda poänglösa och inte fullt så nöjda..
Sen fick hon ta bussen hem och jag åkte på match och skröt för mina vänner jag fick ligga.

Ja, hennes syster låg dagen innan och skröt om det så min fd blev avundsjuk o ville inte va sämre. Gjorde iaf inget för mig =)
Citera
2009-11-04, 01:36
Medlem
Daniel501s avatar
Var 18 år och med en prostituerad i London.. det var en vadslagning

Mvh,
Citera
2009-11-04, 01:40
Bannlyst
på en trång kall blöt toalett på ett vandrarhem i Sundsvall med en tjej jag inte har någon som helst aning om vad hon hette. hemskt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in