2011-04-04, 12:21
Bannlyst
Penetrerade min flickväns vagina med min penis
Citera
2011-04-04, 14:18
Medlem
shinis avatar
Jag var 15 och han var 19, jag var jättekär i honom. Trodde jag.

I samma sekund som vi började hångla insåg jag att jag inte alls var kär i honom, att han var fruktansvärt tråkig och ointressant. Han la sig på mig och hans kuk var jätteblöt, antar att det var svett. Han hade inte kommit utan den var helt sjukt blöt bara. Förväntade mig efter det att killars penisar skulle vara dyblöta men han var väl en exceptionellt svettig kille bara...
Han hade ingen megapenis men det gjorde sjukt ont! Jag var inte det minsta kåt, jag ville bara få det överstökat. Hela tiden betedde han sig märkligt, han gick från att vara en barnslig pojke till snuskig porrgubbe och verkligen väste fram "Äru kååt.... Äru kåååt?"
Jag förmådde mig inte med att svara, jag ville bara att han skulle bli klar så vi kunde gå tillbaka till att spela Mariokart. (Menymusiken gick på i bakgrunden under hela samlaget.)
Till slut pep jag fram ett "Ja..?"

Han klev av och påstod sig nästan ha kommit, frågade om jag ville suga lite men jag ljög ihop något om att min buss åkte snart. Jag klädde på mig, sprang ut, väntade på nästa buss i 40 minuter och svarade aldrig när han ringde mig igen. Höll mig borta från killar och trodde på allvar att jag var lesbisk i ett år efter den omskakande upplevelsen.
Senast redigerad av shini 2011-04-04 kl. 14:59.
Citera
2011-04-04, 17:11
Medlem
Ett par dagar innan jag fyllde 19, ett ragg på krogen. Hade jävligt kul och trevligt och hon tog det bra att jag var oskuld. Faktiskt än idag mitt roligaste och trevligaste ligg, de andra tjejerna har varit betydligt tråkigare.
Citera
2011-04-04, 17:42
Avslutad
14 med en tjej i en kompis säng
Citera
2011-04-04, 18:49
Medlem
Eastman92s avatar
Jag var 13 år med en polsk brud i ett trapphus.
Efter kanske 10 minuter kom det en kvinna som bodde i huset och gnällde. Jag gömde mig under halsduken och sade inte ett ord, lät pollacken ta all skäll.
Citera
2011-04-04, 20:47
Bannlyst
Kuk i fittan, så jävla spännande var det.
Citera
2011-04-04, 21:36
Medlem
Efter 2/3 av en flaska Tequila hamnade jag på gräsmattan hos en kompis med en tjej som jag kände ytligt. Väldigt fumligt och med entusiasm så skred jag till verket. Kommer inte ihåg särskilt mycket, men dömt ifrån skicket på min plånbock så spydde iallafall en av oss.
Citera
2011-04-04, 21:40
Medlem
Rostovs avatar
asfull och minns knappt, kanske lika bra det, tror inte första gången vart så lyckad..
Citera
2011-04-08, 00:38
Bannlyst
Var härligt dock men mycket mer än vaginalt blev det inte, så inte så spännande historia kanske. Onykter var man också.
Citera
2011-04-08, 14:33
Medlem
14, med min flickvän sen någon månad tillbaka. I hennes flickrum, helt nyktra och med hennes föräldrar som stökade runt på våningen under. Det började med att vi låg och hånglade som vanligt, efter ett tag bestämde jag mig för att nu ska det ske. Hon var fruktansvärt kåt och låg och darrade när jag drog av hennes trosor. Orakad, det var ju ändå mer än 15 år sen . Jag förde in ett finger och kysste hennes faktiskt plaskvåta fitta ett par gånger innan jag krånglade på mig kondomen som bott i min plånbok det senaste halvåret och la mig ovanpå henne. Hon stönade/pep med sammanpressade ögonlock och jag minns att jag trodde att det berodde på att hon tyckte att det var skönt, något som hon efteråt förklarade med att det sved lite, haha.

Efter kanske en minuts försiktigt juckande (och tankar som "jag gör det! jag knullar!") började det kännas väldigt mycket skönare och jag började ana oråd. Mycket riktigt, den plånboksförvarade kondomen hade spruckit och satt som en ring runt kukroten. Jag vågade inte avsluta eller säga något om det utan åkte så småningom hem och runkade för att se om sperman fanns kvar eller inte. Jättelogiskt . Jag la i alla fall av ett monstersprut i toalettstolen och kände mig lugnare... Hennes mens blev följande månad någon vecka försenad vilket inte var speciellt trevligt att genomlida.

Efter ytterligare några kondomsexförsök som inte blev speciellt lyckade lite på grund av min paranoia började hon med p-piller och vi knullade som kaniner under ett drygt år.
Citera
2011-04-09, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shini
Jag var 15 och han var 19, jag var jättekär i honom. Trodde jag.

I samma sekund som vi började hångla insåg jag att jag inte alls var kär i honom, att han var fruktansvärt tråkig och ointressant. Han la sig på mig och hans kuk var jätteblöt, antar att det var svett. Han hade inte kommit utan den var helt sjukt blöt bara. Förväntade mig efter det att killars penisar skulle vara dyblöta men han var väl en exceptionellt svettig kille bara...
Han hade ingen megapenis men det gjorde sjukt ont! Jag var inte det minsta kåt, jag ville bara få det överstökat. Hela tiden betedde han sig märkligt, han gick från att vara en barnslig pojke till snuskig porrgubbe och verkligen väste fram "Äru kååt.... Äru kåååt?"
Jag förmådde mig inte med att svara, jag ville bara att han skulle bli klar så vi kunde gå tillbaka till att spela Mariokart. (Menymusiken gick på i bakgrunden under hela samlaget.)
Till slut pep jag fram ett "Ja..?"

Det var ju jag?? :O
Citera
2011-04-09, 00:58
Medlem
Sevenfoldeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dcom87
Efter 2/3 av en flaska Tequila hamnade jag på gräsmattan hos en kompis med en tjej som jag kände ytligt. Väldigt fumligt och med entusiasm så skred jag till verket. Kommer inte ihåg särskilt mycket, men dömt ifrån skicket på min plånbock så spydde iallafall en av oss.

Hahaha! Gudomlig avslutning på den!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in