14, med min flickvän sen någon månad tillbaka. I hennes flickrum, helt nyktra och med hennes föräldrar som stökade runt på våningen under. Det började med att vi låg och hånglade som vanligt, efter ett tag bestämde jag mig för att nu ska det ske. Hon var fruktansvärt kåt och låg och darrade när jag drog av hennes trosor. Orakad, det var ju ändå mer än 15 år sen

. Jag förde in ett finger och kysste hennes faktiskt plaskvåta fitta ett par gånger innan jag krånglade på mig kondomen som bott i min plånbok det senaste halvåret och la mig ovanpå henne. Hon stönade/pep med sammanpressade ögonlock och jag minns att jag trodde att det berodde på att hon tyckte att det var skönt, något som hon efteråt förklarade med att det sved lite, haha.
Efter kanske en minuts försiktigt juckande (och tankar som "jag gör det! jag knullar!") började det kännas väldigt mycket skönare och jag började ana oråd. Mycket riktigt, den plånboksförvarade kondomen hade spruckit och satt som en ring runt kukroten. Jag vågade inte avsluta eller säga något om det utan åkte så småningom hem och runkade för att se om sperman fanns kvar eller inte. Jättelogiskt

. Jag la i alla fall av ett monstersprut i toalettstolen och kände mig lugnare... Hennes mens blev följande månad någon vecka försenad vilket inte var speciellt trevligt att genomlida.
Efter ytterligare några kondomsexförsök som inte blev speciellt lyckade lite på grund av min paranoia började hon med p-piller och vi knullade som kaniner under ett drygt år.