2013-12-08, 14:17
Medlem
Jag var 13 år.. hon lika gammal som jag.. hade träffats på en chat på internet och sen hade vi hållit kontakten och blivit tillsammans.. Vi var tillsammans runt ett halvår sen träffades vi för första gången (vi bodde 100 mil ifrån varandra).

Minns att det var dagen efter diskoteksbranden i göteborg..

Jag hade ingen aning om hur man skulle göra men jag fick på mig en kådis och jag hade verkligen problem med att få in snorren i henne.. Så till slut vart hon less och satte sig på mig istället.. vi höll ändå på rätt länge.. men det var inte särskilt bra.. vi gjorde det 2 gånger den natten.. Sen dess har jag haft ganska många sexuella möten med tjejer vilket var ganska bra tycker jag för nu är jag lyckligt gift och har lekt av mig färdigt
Citera
2013-12-08, 20:09
Medlem
Mojokiis avatar
Jag var 16, hade en enligt mig ganska oseriös pojkvän men ville få det överstökat. Så vi bestämde ett tillfälle och hade sex. Det var pinsamt första gången. Sen blev det lite spännande ett kort tag i relationen, och sen råka jag behandla honom dåligt osså var allt över.

Min nästa kille var min seriösa pojkvän och den som jag egentligen hade velat förlora min oskuld till. Nåja, så var det när man va ung. Man var så desperat över att få det överstökat (så mycket push av samhället I guess, och en självbekräftelse-grej) att man inte brydde sig om att det skulle vara "den rätta" vid det läget.
Citera
2013-12-08, 20:53
Medlem
SelfGurus avatar
Jag var 16. Tjejen var runt 18 har jag för mig. Hon kom över och vi knullade säkert 4 gånger den eftermiddagen.
Citera
2013-12-11, 03:16
Medlem
Jag var 12-13 och inte kåt alls faktiskt. Hade flickvän som vi kan kalla Emma och vi hade det mysigt men det fanns en tjej som var ett år äldre än mig på min skola som var riktigt jävla snygg och jag var nog lite småkär i henne. Vi kallar henne Anja. Jag hade haft lite kontakt med Anja på skolan så vi smsade lite då och då om random saker bara, inget sensuellt.

En lördag när jag lanade counter-strike med mina polare så ringde Anja och berättade att hon just gjort slut med sin dåvarande pojkvän och hon var riktigt ledsen. Jag erbjöd stöd och sa att vi kunde ses på måndag hemma hos mig. Grabbarna jag lanade med var något år äldre och tjuvlyssnade på vårat samtal, när jag la på så började de klappa mig på axeln och sa "nu kommer du få ligga mannen snyggt gjort!". Jag tänkte inte så mycket på det utan skrattade bara lite och blev rätt generad.

Måndag var kommen och Anja kom hem till mig. Vi gick upp på mitt rum och snackade lite. 20 minuter senare började vi hångla och det tog inte lång tid innan jag började tänka på vad mina kompisar sade tidigare. Jag började kyssa hennes hals och gick vidare neråt, slet av hennes byxor samt trosor och började slicka som en hund. Jag var helt okunnig och nervös som fan. Jag började "pulla" henne med tungan genom att köra in den i kukhålet repeterade gånger Vart blöt som fan i ansiktet så jag slutade efter 5 minuter och tog av mina byxor och bara körde in den. Hon vägrade ta av sig tröjan av någon anledning även fast jag frågade flera gånger. Vi höll på i kanske 30 minuter innan jag fejkade att jag var klar. Jag var så nervös att det var halvslakt och jag kunde inte komma bara. Helt jävla genomsvettig fortfarande i tshirt drar jag ut den snabbt och säger att jag är klar. Hon tackar för sig och sedan drar hon bara. Det sjukaste var att mitt rum låg på övervåning just över vardagsrummet där mina föräldrar satt och kollade på TV, kommer aldrig glömma deras blick när jag kom ner helt genomsvettig bara någon minut efter Anja stormat ut genom dörren.

Senare på kvällen ringde jag min polare och sa att något sjukt har hänt, vi cyklar till närmaste sjö där vi sitter och kastar ostkrokar i vattnet och jag har aldrig varit så glad i hela mitt liv, en helt sjuk endorfin-kick.

Berättade aldrig detta för min tjej Emma. Vårat förhållande slutade för att dagen efter hade jag fotbollsträning och tydligen hade Anja gett mig ett sugmärke på halsen som alla såg. Någon tjallade och jag förklarade mig genom att säga att min syster hade gjort det när vi brottades i soffan

Jag tänkte bara på Anja efter detta och försökte bli tillsammans med hon med det var inte hennes plan, hon hade blivit tillsammans med sin gamla kille igen. Jag ångrar att jag inte låg med Emma då hon är en tjej jag skulle kunna tänka mig att vara tillsammans med ännu idag men jag ångrar inte att jag låg med Anja. Nu 7 år senare har jag knullat med Anja flera gånger, senast var kanske 2 år sedan.

Kommer nog alltid vara lite små kär i Anja eftersom det var hon som gjorde mig till man!

Dessa dagar när man får ligga är det bara groggluder och dimmiga minnen, längesedan jag låg med någon jag verkligen tycker om.
Senast redigerad av tastministeriet 2013-12-11 kl. 03:22.
Citera
2013-12-11, 03:16
Bannlyst
I en ambulans.
Citera
2013-12-11, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siccature
I en ambulans.

Du har fångat mitt intresse... Snälla utveckla
Citera
2013-12-11, 15:33
Medlem
Jag gick i 3an hon gick i 2an, inte gymnasiet. Var ifrån jag fick iden va av en annan tjej som var 2 år äldre, som runkade av mig när jag sov där (föräldrarna är bra vänner) bara jag som blev av med den riktigt tidigt ?
Citera
2013-12-11, 17:30
Medlem
thestalkerdudes avatar
Jag var ju så jävla elit som gjorde det första gången med en från flashback!

Det hela började med att personen skickade ett PM angående min nick så vi började snacka den vägen och vi byte skype med varande och träffades nån vecka senare. Vi rökte lite cannabis och såg på south park när personen flög över mig och det ena ledde till det andra där kläderna flög av och vi nuppade!
Citera
2014-01-30, 17:56
Avslutad
ja började skola på en annan ort å skaffa en lägenhet. vips låg hon där me fittan i vädret! Ja satte på Gladiator theme - The battle på stereon å pumpade henne i takt till musiken. va underbart å ja kände mig som maximus!
Citera
2014-01-30, 19:08
Avslutad
Med en hora i ett asiatiskt land. Det var asskönt. Sprutade henne i ansiktet mm.
Citera
2014-01-30, 19:51
Medlem
BondageBrudens avatar
Tänker inte ens svara för det var ALLDELES för tidigt... Men oftast är det väl så att oskulden har förlorats runt 15-16-17 för dom flesta?
Citera
2014-01-30, 19:52
Medlem
BondageBrudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suresy
Jag gick i 3an hon gick i 2an, inte gymnasiet. Var ifrån jag fick iden va av en annan tjej som var 2 år äldre, som runkade av mig när jag sov där (föräldrarna är bra vänner) bara jag som blev av med den riktigt tidigt ?

Nej, jag förlorade min tidigt men inte SÅ tidigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in