Inte allt för länge sedan var jag nere på mallis med familjen i två hela veckor. Självklart är man uttråkad som få fram mot slutet och bestämmer sig för att "ta en promenad" som det hette. Hur som helst hittade jag ett gäng danskor, och någon tysk pojke som var ungefär lika uttråkade så jag satte mig och snacka lite skit med dem vid kanten på poolen på deras hotell, ett par CL sprit gick väll ner också.
Efter ett tag kommer ett par tyska tjejer simmandes mot oss och den ena av dem visar ganska uppenbart att hon vill något, och tyckte jag skulle komma ner i vattnet.
Sagt och gjort tar jag av mig min tröja o brallorna och hoppar till allas förvåning ner i vattnet i bara kallingarna och ganska snart börjar jag och tyskan hångla, och alla andra går iväg.
Eftersom att vi ligger i en pool, och att den ligger ca 40 meter från hotellets bar hade jag inte ens funderat på att något skulle hända men nej du, efter bara någon minut viskar tjejen "Fuck me". Osäker som man är som oskuld hoppade jag nästan till och tvekade lite, men nej kan man ju inte säga till en sådan invit och lite senare satt vi igång. Snabbt gick det, och sen kyste vi varran hej då, och gick därifrån.
Fick några applåder och en busvissling när jag gick förbi baren
Kanske inte var det mest romantiska men intressant var det nog fan.