2008-08-17, 01:09
Medlem
apocalypzes avatar
Jag var 14,5 år gammal, det var med den enda personen jag någonsin älskat och kännt mig trygg hos, så det var nog det underbaraste jag gjort.
Vi var totalt olika men grymt kära i varandra. Visserligen var han inte medveten om mina känslor när vi knulla, vilket sög.. Men fick honom till slut så och kan inte tänka mig att någon annan skulle tagit min oskuld. Ångrar det aldrig.
Citera
2008-08-17, 01:24
Medlem
funktioners avatar
15 år med dåvarande flickvännen. Romantiskt som fasen, levande ljus, nya lakan. Hela baletten...
Sjukt nog så klarade jag av att hålla mig i ungefär 20 minuter. Inte så dåligt för att vara första gången
Citera
2008-08-17, 06:10
Medlem
phases avatar
Helt underbart med tjejen som kom att bli min flickvän i nästan 3 år. Det skedde natten den 22 (23) december. Allting flöt på helt naturligt, det blev liksom som det blev.
Vaknade upp i vardagsrumssoffan morgonen efter tillsammans med en helt underbar tjej och totalt fri ifrån den så kallade oskulden. Helt klart en minnesvärd känsla.
Citera
2008-08-17, 14:26
Medlem
qraftwerks avatar
Fint och kärleksfullt med den dåvarande flickvännen. Vi båda var 15år och hade faktiskt varit tillsammans hela 2 månader innan det hände så vi kännde varandra bra. Det är nog bästa sättet att förlora oskulden på, och efter ökar kärleken till sin partner ännu mer.
Citera
2008-08-17, 23:39
Medlem
5starGs avatar
var 16 år inne på mitt 17:e. jag låg och pulla henne först och jag visste inte riktigt hur jag skulle switcha mellan pullandet och knullandet. tror seriöst jag låg och pulla henne i 1½ timme (hon kom typ 4-5 ggr så hon klaga inte iaf).
hon var riktigt trång så jag kom knappt in i henne, så det blev väl inte direkt vad man kan kalla en "samlagsakt". efter ett tag gav jag upp och bestämde mig för att sova istället
Citera
2008-08-18, 00:41
Medlem
GanjaFarfars avatar
~ 14-15 år med min dåvarande flickvän. vi fick till det hemma i hennes säng efter att ha blivit avbrutna 3-4 ggr av mina polare hemma hos mig..
Citera
2008-08-18, 01:30
Medlem
MrKites avatar
Jag var nyss fyllda 17. Början av novemember 1999, vilket gjorde att jag klarade ett långt tidigare uppsatt mål om att få det avklarat innan millenieskiftet. Tjejen var min flickvän sen ett par veckor tillbaka.

Båda var oskulder, men det var inget vi gjorde någon större grej av. Hade tidigare haft några vändor avancerad petting med flickan och en av gångerna lät vi det helt enkelt gå hela vägen. Sexet var faktiskt, när jag ser tillbaka, helt ok, om än något trevande på grund av våran novisstatus.

Det var först efteråt jag reflekterade över vad som faktiskt hänt. Så fort jag kom hem ringde jag min polare och berättade vad som hänt. Han hörde avundsjukt på och fick själv vänta ett par månader in på det nya milleniet innan det var hans tur.

Flickan och jag höll ihop några år och det känns helt logiskt att det var med henne jag inledde min sexuella karriär.
Citera
2008-08-18, 09:43
Medlem
nwts avatar
19 år, efter drygt 4 månader med pojkvännen (som är 22 och haft sex sen ett x antal år tillbaka, men varit MYCKET tålmodig)
Gick rätt bra och fort, kändes lite men det var värt det, då det blev bekvämare nästa gång och gick bättre då. Ingenting jag ångrar på något vis.
Citera
2008-08-19, 00:48
Medlem
claymanns avatar
dyngrak, sämsta sex jag någonsin haft
Citera
2008-08-19, 00:56
Medlem
Psyko Dads avatar
Har raderat en jävla massa chat så nästa OT/Chat ryker på tillsägelse direkt.

// MOD //
Citera
2008-08-19, 01:57
Medlem
Inte allt för länge sedan var jag nere på mallis med familjen i två hela veckor. Självklart är man uttråkad som få fram mot slutet och bestämmer sig för att "ta en promenad" som det hette. Hur som helst hittade jag ett gäng danskor, och någon tysk pojke som var ungefär lika uttråkade så jag satte mig och snacka lite skit med dem vid kanten på poolen på deras hotell, ett par CL sprit gick väll ner också.

Efter ett tag kommer ett par tyska tjejer simmandes mot oss och den ena av dem visar ganska uppenbart att hon vill något, och tyckte jag skulle komma ner i vattnet.

Sagt och gjort tar jag av mig min tröja o brallorna och hoppar till allas förvåning ner i vattnet i bara kallingarna och ganska snart börjar jag och tyskan hångla, och alla andra går iväg.

Eftersom att vi ligger i en pool, och att den ligger ca 40 meter från hotellets bar hade jag inte ens funderat på att något skulle hända men nej du, efter bara någon minut viskar tjejen "Fuck me". Osäker som man är som oskuld hoppade jag nästan till och tvekade lite, men nej kan man ju inte säga till en sådan invit och lite senare satt vi igång. Snabbt gick det, och sen kyste vi varran hej då, och gick därifrån.

Fick några applåder och en busvissling när jag gick förbi baren

Kanske inte var det mest romantiska men intressant var det nog fan.
Citera
2008-08-19, 02:40
Medlem
irmas avatar
jag var 16.. det gjorde ont som fan, inget vackert bara lidsamt. tog väl en tjugo minuter eller nåt sånt. jag försökte visa att jag hade ont genom att kvida lite, men han trodde nog att jag stönade. jag kunde ju inte säga till ordentligt, han va ju så snygg o jag va ju så kär- hu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in