2009-11-04, 01:49
Bannlyst
när jag var 13 nuppade jag och 3 kompisar en brud alla vi blev av med oskulden den natten hahaha.. det var drop in liksom
Citera
2009-11-04, 02:28
Medlem
Första fyllan, blev med min bästa kompis storebror, varenda jävel på festen visste vad som pågick =) Kommer inte iåg särskilt mycket, bara att det gjorde ont och lite sånt. Jag hade faktiskt varit kär i honom ett år så det gjorde inte så mycket att det blev på fyllan med honom ;D
Citera
2009-11-04, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausDaimler
Vänta lite... Du skämtade alltså inte i ditt tidigare inlägg
Nej det gjorde jag inte! Det är ju nästan 20 år sen ifs..
Citera
2009-11-04, 12:23
Medlem
Kalmantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pasul
när jag var 13 nuppade jag och 3 kompisar en brud alla vi blev av med oskulden den natten hahaha.. det var drop in liksom

Var hon med på det? Så populärt nu för tiden med gruppvåldtäkter så man måste ju fråga...
Citera
2009-11-04, 13:08
Medlem
Elak trollkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fairytude
*tänker på oralsex med nervös man som varken kan sikta eller röra sig*
Hoppas du köpte blommor åt henne efteråt!

Under oralsexet kunde jag givetvis röra mig, men penetration gick mindre bra. Och vadå köpa blommor, jag trodde ju fan att jag var bra på det!
Citera
2009-11-04, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmanto
Var hon med på det? Så populärt nu för tiden med gruppvåldtäkter så man måste ju fråga...

ja det är klar hon var med på det hon undrade sen när alla var klara om det är någon mer som vill passa på
Citera
2009-11-04, 13:56
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
ja det är klar hon var med på det hon undrade sen när alla var klara om det är någon mer som vill passa på

Hahaha hon lär ju va respekterad idag?

Förstår inte hetsen med oskulden, alla oskulder tror att nånting förändras efteråt typ ?

Får trösta mig med att jag var rätt full första gången så man inte kom på 30 sekunder
Senast redigerad av HaxxarN 2009-11-04 kl. 14:13.
Citera
2009-11-04, 17:23
Medlem
frankM8s avatar
Drog på en fest med några polare var bäng och full som fan. Skulle gå på toa när en tjock tjej hänger med mig in sen så kommer jag inte ihåg så mycket mer satte henne iaf. Men det roligaste var att när jag kom ut från toan skev som man var åker på stryk av tjejens pojkvän och ett stort jävla bråk utbryter mellan mina polare ca 8 st och tjejens pojkväns polare ca 6. hahah

Btw, kan ju säga att det inte var värt det. Fick skämmas ett antal månader efter det! haha
Citera
2009-11-04, 17:31
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxarN

Förstår inte hetsen med oskulden, alla oskulder tror att nånting förändras efteråt typ ?

:

Ja något förändras.
Man slipper ha ångest över att inte ha gjort det.
Man kan tänka på annat än hur man skall göra för att få en tjej att vilja ligga med en och man kan därmed tänka på annat.
Citera
2009-11-04, 17:35
Medlem
soptippsbosses avatar
Citat:

Jag vet inte vad som var äckligast - ni eller hon?
Citera
2009-11-04, 18:24
Medlem
nvm, sorry
Citera
2009-11-04, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av soptippsbosse
Jag vet inte vad som var äckligast - ni eller hon?

haha var med om liknande en gång, dock ingen som nuppade bruden, vi var 2 som blev avsugna vi va då kanske 14-15 år.. och en till kille, som dock inte blev blowad, det han gjorde var att kyssa bruden efter vi va klara med henne. hahaha vi mobbar honom än idag för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in