2010-03-05, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkungen
yes
är du 15 eller?

Tagit henne i skitan än då?
Citera
2010-03-05, 03:25
Medlem
Inte oskulden, men killoskulden: Hela gymnasiet var jag övertygad om att jag var flata, men sen när jag var 18 blev jag störtförälskad i en kille, vi var utbytesstudenter i Tyskland och i en månad läste vi nybörjartyska tillsammans och han flyttade senare till andra änden av landet.

Efter att många många långa handskrivna kärleksbrev utväxlats bestämde jag mig att det var dags att killknulla(han var också oskuld) och tjyvåkte på sjukt långsamma tåg i 18 timmar (resan var en annan bra historia). Allt var extremt slisk-romantiskt. Vi hånglade och jag var så sjukt uppkåtad av spänningen att få känna en kuk i sig. Sen stoppar han in den och...ingenting! Jag var där en helg och vi gjorde ett antal försök, samma visa, knappt någon känsla. Tog ett ganska bra tag innan jag provade kuk igen, bara för att upptäcka att han måste haft en _extreeemt_ liten kuk och att jag inte alls föredrar sex med tjejer. Jäkla otur!

Tilläggas att han fyra år sedan stalkade mig från USA till Österrike, där jag jobbade då, för att berätta att jag var "kvinnan i hans liv". Jävla synd att han har så liten kuk, hade verkligen kunnat bli något annars, grym kille. Alltså jag är inte supergalen i enorma kukar, alla killar jag haft sen dess har tillfredställt mig mer än väl, hans var exeptionellt liten.
Citera
2010-03-05, 09:49
Bannlyst
Min var när jag var 17 med min dåvarande kille som jag var jätte kär i.
Min bästa tjejkompis och hennes kille låg i en säng i samma rum och jag och min dåvarande i en annan säng.
Dom börjar hålla på och jag och min kärlek vart kåta över att höra dom hålla på så ja då försökte han tränga in i mig vilket gjorde alldeles för ont så jag satte mig på honom och red av honom.

Det tog väl ungefär en kvart och sen var det över.
Tog förövrigt hans oskuld också.
Citera
2010-03-05, 10:38
Bannlyst
var ppå fest när jag va så där 15 år åså då kom en full tjej (å jag va full) å det begav sig till hennes hus där det stånkades å stönades hörde aldrig av mej till henne efter det hon var ju inte särskilt snygg så lika bra det. Två år äldre än vad jag var hon också
Citera
2010-03-05, 11:01
Medlem
kinky_Ms avatar
En några år äldre brud med jättebröst som flöt ut som störa bröd nör hon låg på rygg. Inte fasta alltså.
Dagen efter en blöt firmafest. Jag hade sovis hos henne och var ordentligt bakis.
Kunde inte hålla mig mer än någon minut så det var över innan hon hann börja njuta.
Jag var 20.
Citera
2010-03-05, 11:55
Medlem
Blåbärés avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rushdi
Som kille var jag söt o blyg. Tjejerna flörtade med mig men jag var så blyg o med dålig självförtorende när det kom till tjejer att jag bara antigen gick därifrån eller så förstod inte flörtande o signaler. År efter år av singellivet så började jag få pressen på mig, var typ 16-17 o tyckte det var dax för mig att fixa fittan. Sen kom hon. Hennes familj var vänner med min så vi kände vara lite. Hon var typ 25 år, men omogen i huved. Hon var förtjust i mig o jag bara liksom ville uttnutja henne. Jag visste att hon ville ha mig för att hon alltid stod o ville vara i närheten av mig, rörde mig, kramade om mig o sånt, så en dag (tror jag ) började jag sakta o lugn komma med raggsnacket o sånt. Rörde hennes bröst o sånt, tog ännu ett steg o smekte hennes bröst etc etc, hon hade såna fetta långa pattar (inte mitt smak men vem bryr sig liksom eller hur) så jag började be henne om hon kunde suga av mig. Damn tjejen var så kass att jag skulle nog gjort bättre jobb än henne, så jag talade om för henne hur det ska vara efter flera gånger började hon bli ok. Så en gång när vi gick till källare för att kolla tvättstugan o tiden så gjorde vi där dvs oralsex, jag ville ta av hennes jeans o trosor men de var tajta o jag hade lite för brotttom ville jo inte att våra föräldrar eller grannar skulle komma på oss så jag sket i o bara stoppade kuken i hennes mun o knullade munnen, hon sög, sög, blev mörkt i källaren hon blev mörkrädd , jag bara: fortsätt, ingen fara sen kom jag i hennes mun som många gånger förr

Sen minns jag när vi skulle ta ett steg till. Var så jävla kåt, hon var oskuld liksom, jag började med att slicka hennes fitta men det luktade o smakade skit liksom så jag pallade inte slicka mer så efter typ 2 min började jag sikta in med kuken o hon bara började stöna o skrika o säga aj det gör ont. Jag fick värsta panik o sprang snabb på toan för att tvätta kuken, för att jag fick in såna sjuka tankar om sjukdomar o sånt o var rädd att jag skulle typ göra henne gravid. Jag gick kanske ett par cm inte längre, där blev det historia.

Många år efter det så träffade jag en brud på typ lite över 40 år. Första dejten var hemma hos henne, var typ lära känna varan. På avslutet fick jag kyssen vi hånglade lite. Dagen efter eller nåt sånt kom jag igen o då hade vi sex, hon var inte så snygg, inte snygg alls, lite överviktig så jag hade lite svårt att stoppa in kuken på rätt ställe plus jag var nervös (inte för att jag har liten kuk , typ 15 cm o med stor huved) så efter långa timmar bangade vi, måste säga det var inte alls skönt o ibland svek kuken mig men jag tvingades att göra jobbet klart så tillslut gjorde vi doggystyle, much better men liksom då vi haft det ganska lång o jag var trött (fysiskt men oxå trött på jag får ingen kick) så jag tvingade mig själv at få kicken o då kom jag. Träffade henne ett par ggr till - sex, sen bröt jag kontakten. Pallade inte mer med henne, hon fick känslor för mig o det blev lite för mkt för mig. Vet inte om jag ångrar mig eller inte, men en sak e säkert fittan e fittan o det e det som e viktigaste.

Fan va du känns som en oskuld, som försöker vara cool
Citera
2010-03-05, 14:38
Medlem
BigMojos avatar
hahaha fan, bara jag som inte fick in den första gången?

skit samma för hon va ful ändå.

Tjej nummer 2 hade hålet på rätt ställe iaf + att hon va mkt snyggare.

Men vem tog min oskuld ? tekniskt sett så hade jag ju inte knullat första gången...

Citera
2010-03-06, 01:09
Medlem
Min var på fyllan... träffade på min s.k ärkefiende och vet inte vad som hände där men helt plötsligt kom vi skitbra överens. Haha. Ganska så sjukt efter alla dessa år av ömsesidigt hat. (Känt varann sen vi var små..) Följde med honom hem och det blev som det blev. Var väl några ställningar vi testa på under den natten. Oralt och vanligt. Så säger han till mig sen efteråt vid köksbordet att han ska rösta på SD... jag är utländsk. Eller har utländskt påbrå (Svenskfödd). Jaa, det var väl så jag blev av med min oskuld.

...och det var väl därför jag därefter kom att ha några vita månader.
Citera
2010-03-06, 04:02
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DearLoan
Min var på fyllan... träffade på min s.k ärkefiende och vet inte vad som hände där men helt plötsligt kom vi skitbra överens. Haha. Ganska så sjukt efter alla dessa år av ömsesidigt hat. (Känt varann sen vi var små..) Följde med honom hem och det blev som det blev. Var väl några ställningar vi testa på under den natten. Oralt och vanligt. Så säger han till mig sen efteråt vid köksbordet att han ska rösta på SD... jag är utländsk. Eller har utländskt påbrå (Svenskfödd). Jaa, det var väl så jag blev av med min oskuld.

...och det var väl därför jag därefter kom att ha några vita månader.
Han insåg att han skulle få doppa och det var viktigare än hans åsikter, svårare än så är det inte.
Citera
2010-03-06, 08:38
Medlem
Anguis.in.herbas avatar
utan att säga allt för mycket.. en riktigt sunkig soffa hos en kompis - nyktra - utan kondom.

hon blev gravid

jag var 16 hon var 14
Citera
2010-03-06, 08:43
Medlem
Anguis.in.herbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lumpa-
Inte oskulden, men killoskulden: Hela gymnasiet var jag övertygad om att jag var flata, men sen när jag var 18 blev jag störtförälskad i en kille, vi var utbytesstudenter i Tyskland och i en månad läste vi nybörjartyska tillsammans och han flyttade senare till andra änden av landet.

Efter att många många långa handskrivna kärleksbrev utväxlats bestämde jag mig att det var dags att killknulla(han var också oskuld) och tjyvåkte på sjukt långsamma tåg i 18 timmar (resan var en annan bra historia). Allt var extremt slisk-romantiskt. Vi hånglade och jag var så sjukt uppkåtad av spänningen att få känna en kuk i sig. Sen stoppar han in den och...ingenting! Jag var där en helg och vi gjorde ett antal försök, samma visa, knappt någon känsla. Tog ett ganska bra tag innan jag provade kuk igen, bara för att upptäcka att han måste haft en _extreeemt_ liten kuk och att jag inte alls föredrar sex med tjejer. Jäkla otur!

Tilläggas att han fyra år sedan stalkade mig från USA till Österrike, där jag jobbade då, för att berätta att jag var "kvinnan i hans liv". Jävla synd att han har så liten kuk, hade verkligen kunnat bli något annars, grym kille. Alltså jag är inte supergalen i enorma kukar, alla killar jag haft sen dess har tillfredställt mig mer än väl, hans var exeptionellt liten.

Hur liten var hans kuk då?
Citera
2010-03-06, 11:43
Medlem
crats avatar
kommer ihåg det som om det vore igår.

det var nere vid bryggan som vi satt i en campingstol och drack lite cider när frågan kom upp om man var oskuld eller inte, såklart så säger man att man har legat med många brudar med förhoppningar om ett ligg. Och turen nog så säger hon som är en jäkligt fin tjej, "ska vi knulla?". What jag blev helt tagen och hon la sig på träbryggan och tog av sig sina byxor, jag fick bonge på dirren.
Jag minns att jag nästan kom inom en minut men fan det var nog det bästa sättet att bli av med oskulden. På en brygga vid spegelblankt vatten och solen som är på väg upp.

memory for life
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in