Jag har andra nick och varit med sedan starten på Flashback forum,
och sedan denna trådstarten 2007. Men jag har fortfarande inte stött
på någon märkt sedel... Men det kommer kanske ske... år 2017, vem vet
Fan, det här är alltså aktivt fortfarande? Dök in för några år sedan och tyckte det var lite kul men sedan glömde jag bort. Ska se om jag har några sedlar överhuvudtaget att märka.
Någon som invigt de nya sedlarna med sin fb signatur? Ej fått tag på en än. Men så fort jag får blir det en signatur
Har haft vantarna på både 200 kronorssedeln och tjugolappen, hade dock ingen tanke på denna tråd just då för tillfället. Nästa gång man kommer över dem blir det en signatur.
Lägger min kråka på en gammal hederlig 100-lapp i skrivande stund.
Har haft vantarna på både 200 kronorssedeln och tjugolappen, hade dock ingen tanke på denna tråd just då för tillfället. Nästa gång man kommer över dem blir det en signatur.
Lägger min kråka på en gammal hederlig 100-lapp i skrivande stund.
Jag har märkt några för något år sedan, det är jag säker på. Men jag hittar inte mina inlägg om det här. Vill veta så jag märker likadant nästa gång. Tror det var jettis666 FB.
Någon som märkt något på sistone? Det blir roligare desto mer som deltar. Ska själv märka lite sedlar av olika valörer. Ett tips är att undvika de gamla sedlarna, försök att inrikta er på de nya sedlarna istället då de kommer att gå i omlopp längre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!