Jag tänkte precis på hur dum man är... Jag får ju aldrig en träff eftersom jag bara hanterar 500lappar nästan. ibland 100lappar. får fan göra så att jag växlar in dem och tar 20lappar. för annars lär ju ingen jävel här på FB hitta dem
Du borde ändra din avatar till "I love my E-penis".
Haha! Jag var på den lokala ICA-affären för att hämta ut ett paket som kostade 520kr.
Jag lavvade upp 26 märkta 20r till rikset bakom kassan. Givetvis hade de precis installerat en sån "cashguard" som man trycker in pengarna i. Givetvis så bögade den sig när mina fina sedlar skulle in i den, hon hon frågar helt sonika "Är det du som har kladdat på sedlarna?". Jag svarade: "Va snackar du om?". Tog säkert 10 min innan hon hade fått in alla sedlar i maskinen och vid detta laget var både hon och kön bakom mig lagom sur
Haha! Jag var på den lokala ICA-affären för att hämta ut ett paket som kostade 520kr.
Jag lavvade upp 26 märkta 20r till rikset bakom kassan. Givetvis hade de precis installerat en sån "cashguard" som man trycker in pengarna i. Givetvis så bögade den sig när mina fina sedlar skulle in i den, hon hon frågar helt sonika "Är det du som har kladdat på sedlarna?". Jag svarade: "Va snackar du om?". Tog säkert 10 min innan hon hade fått in alla sedlar i maskinen och vid detta laget var både hon och kön bakom mig lagom sur
Kanske inte så mycket men är allmänt pank den här månaden
Senast redigerad av Igotsomeapples 2009-05-18 kl. 17:31.
Anledning: Såg att de flesta andra skrev 5x100 och det kändes mycket smidigare än att skriva 10 hundralappar etc.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!