Jo ni får vara lite försiktiga. Jag åkte faktiskt dit när jag skulle betala en chokladkaka med en märkt tjugolapp. Det visade sig att personen i kassan var en civilpolis. Jag hävdade att det inte var min sedel men de visade upp fotografier och ip-loggar som kopplade mig till detta FB-konto. Ganska onödigt kan jag tycka..
EDIT: Kan tillägga att det var i ett Coop-varuhus.
Citat:
Ursprungligen postat av AllaOlikaAllaLika
Det där känns inte så värst seriöst..
Citat:
Ursprungligen postat av CEBZ
Kassören var civilpolis? Det var det märkligaste.
Citat:
Ursprungligen postat av shanghai
Jo det är vanligt att civilpoliser sitter i kassan på Coop just för att kolla om folk märkt upp sedlar...
vilken tur att jag vet att ni alla är ironiska och oseriösa. Dock är det endast för att det var coop. I verkligheten så var det ju en ICA-butik. Du vill ju bara få oss att åka dit.
jag märkte runt 10-12 tusen i olika valörer för ett halvår sedan längst ner i skåne , verkar inte som någon har fått tag i ett exemplar dock .. Denna tråd behöver mer uppmärksamhet
Jo ni får vara lite försiktiga. Jag åkte faktiskt dit när jag skulle betala en chokladkaka med en märkt tjugolapp. Det visade sig att personen i kassan var en civilpolis. Jag hävdade att det inte var min sedel men de visade upp fotografier och ip-loggar som kopplade mig till detta FB-konto. Ganska onödigt kan jag tycka..
EDIT: Kan tillägga att det var i ett Coop-varuhus.
Jag fick en sedel med texten: Kåt transsexuell man 67 år nr: 070-xxxxxxx.
Är det din sedel?
jag märkte runt 10-12 tusen i olika valörer för ett halvår sedan längst ner i skåne , verkar inte som någon har fått tag i ett exemplar dock .. Denna tråd behöver mer uppmärksamhet
Jo tack du.. jag märkte upp MINST 30 000 kronor okså här nere i skåne men ingen har hittat någon.. det var ändå två år sen!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!