Vill bara påminna alla om att när ni hittar sedlar folk har markerat ska ni skriva i denna tråd!
Många glömmer lätt bort det och vill bara underlätta för er då jag misstänker att många som skriver på sedlar faktiskt prenumererar på träfftråden
OnT: Har markerat lite pengar sen sist faktiskt, kanske cirka 2000 kr i 100-lappar och 20;or med @FBTheGamer
Mvh!
Jag har i stort sett för att inte säga helt slutat att märka sedlar efter att en del kassörskor vägrat att ta emot sedlarna.
Samtidigt har jag blivit lite paranoid och tänkt att dessa noterar mig och nicket när jag betalar med sedlarna i butiker där folk känner mig.
Numer använder jag sällan kontanter i vilket fall som helst
Jag har i stort sett för att inte säga helt slutat att märka sedlar efter att en del kassörskor vägrat att ta emot sedlarna.
Samtidigt har jag blivit lite paranoid och tänkt att dessa noterar mig och nicket när jag betalar med sedlarna i butiker där folk känner mig.
Numer använder jag sällan kontanter i vilket fall som helst
Förstår dig, jag är kanske inte lika orolig men sen har inte jag 16 000+ inlägg och en hel del känner mig redan så jag kommer fortsätta leka på med LB lekar
Fast jag brukar använda sedlarna när jag är på ställen där jag sällan är och jag brukar vända på sedeln så det är inte lika stor chans att dom ser det
Trodde aldrig att jag skulle skriva i denna tråd.
Men jag vet ju att ni vill ha återkopplingar. Nå denna fick jag ut ur en uttagsautomat i Norrköping (Mitt emellan Spiralen och Linden), idag 2/7 2012 http://i50.tinypic.com/2jcg0vq.jpg
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!