Har precis köpt mitt andra par av bruna skor av "finare" modell.
Det blir alltid alltid repor i lädret så fort man spenderar en timme i sociala sammanhang.
Hur fan får man bort dem när de väl sitter på skon?
Har precis köpt mitt andra par av bruna skor av "finare" modell.
Det blir alltid alltid repor i lädret så fort man spenderar en timme i sociala sammanhang.
Hur fan får man bort dem när de väl sitter på skon?
Scuff marks går bort vid puts, ingen fara.
Skaffa en högkvalitativ skoborste och en burk skokräm.
Hej! Har ett par svarta herrskor i läder, klassisk stil. Jag har köpt "Kiwi parade gloss prestige" på produkten står det "premium shoe polish". Om jag förstått det rätt så är det skillnad på shoe polish som parade gloss och skokräm, eller? Alltså att jag behöver två produkter. Så vet någon en svensk internetbutik (bor i en liten stad) som säljer vanlig skokräm, eller är det vanlig skokräm jag redan besitter? tacksam för svar.
Hej! Har ett par svarta herrskor i läder, klassisk stil. Jag har köpt "Kiwi parade gloss prestige" på produkten står det "premium shoe polish". Om jag förstått det rätt så är det skillnad på shoe polish som parade gloss och skokräm, eller? Alltså att jag behöver två produkter. Så vet någon en svensk internetbutik (bor i en liten stad) som säljer vanlig skokräm, eller är det vanlig skokräm jag redan besitter? tacksam för svar.
Förlåt men 180+(90 frakt) för en skokräm, måste väll endå finnas någon billigare variant?
I Sverige är det som sagt dåligt utbud.
http://www.quality-shop.nl/schoenverzorging/
Beställ någon burk Pommadier och lite Pate de Luxe. Kasta med någon bra borste när du ändå håller på och lite skoblock så har du ett mycket prisvärt alternativ.
Senast redigerad av Herr gurka 2012-07-23 kl. 15:32.
http://www.quality-shop.nl/schoenverzorging/
Beställ någon burk Pommadier och lite Pate de Luxe. Kasta med någon bra borste när du ändå håller på och lite skoblock så har du ett mycket prisvärt alternativ.
Usch ja, får se. Visst har jag varit sugen på att inskaffa ett par skoblock under en tid, men känns som plånboken konstant blöder. Tack för hjälpen, vi får se hur det blir!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!