2009-04-20, 23:00
Citat:
Ursprungligen postat av jargerdorf
Väskan med en miljon i handlar om Golbögen lennart dahl, Att Patrik är diagnoserad psykopat är nog mycket lögn, menar säkert golbögen där också pga att han är blond, glasögon, och stirrig, jarry däremot är mycket stirrig och super fortfarande som den alkisen han är, vem startar upp företag och blir fri från det kriminella och kör omkring i en fet alpina, skriver böcker och klarar sig från skiten. Att skriva att Patric rånar åldringar i Halland? Lennart igen kanske. För han stog för rånen i husbilarna. Och det var hans fingeravtryck som snutarna hittade på automatkabinen. Och då golade han alla som han brukar göra. Patric höll på med karatepinnar och Kickboxing, Lennart dahl (golaren) är förtjust i GHB, Patrik flyttar inte för någon han sitter bara på kontoret, skulle sälja rörelsen, och starta annat, Hanhar F-skattesedel och det får man bara när man betalar skatt, kollade hans lön nför förra året hos skattemyndigheten eftersom jag vet att mycket som skrivs är skitsnack eller dåligt uppbyggt, han taxerade för nästan en halv miljon så svart är det då inte. (Kanske var avundsjukan som kom in från din sida), Tommy Rosen som mest är hög hela tiden, lever i allra högsta grad, personen som Patrik misshandlade var neger Piere, ja han kallas faktiskt så och är rasist. Och han är neger. Arto har nytt namn och han jobbade på skyddad verkstad när han var yngre. .
Okej. Jag tänker inte ta den här diskussionen mer, eftersom jag känner de inblandade i diskussionen, mer eller mindre, och det är känsligt, och jag har respekt för båda och vill inte trampa mer på tårna än jag har gjort. Ursäkta i så fall. Det här senaste inlägget ger mig mycket misstänksam (inte minst vem som ytterst är avsändare) och eftersom en del saker stämmer och inte så många känner till, och en del andra saker som jag vet inte stämmer. Och sen finns det en del tredje saker som jag bara har fått en ensidig beskrivning från, så där är jag nu lite tveksam om vad som är sant eller inte. Så därför så är det nog bäst att hålla min käfta nu mer om de här sakerna. That's it.