2015-07-12, 12:53
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Någon som minns Zagge från Gårdsten? En polack född 1974. Han dog 2007 vet jag, är det någon som vet orsaken?
Peter Zagradkin?
Citera
2015-07-12, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Har för mig det var vanligt tjack (högkvalitets) som framställdes i en lokalt vid Lyckholms gamla bryggeri. Han har en dotter om jag inte minns fel, som en polare hängde med.

Och vad jag vill minnas så var det inga små kvantiteter som producerades i dom gamla bryggerilokalerna...

Fanns ju en i partille vagnmakaregatan me slutet av 90 talet dom torskade....
Citera
2015-07-12, 16:57
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Någon som minns Zagge från Gårdsten? En polack född 1974. Han dog 2007 vet jag, är det någon som vet orsaken?

Överdos tyvärr.
Kände du honom?
Citera
2015-07-12, 17:42
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Överdos tyvärr.
Kände du honom?

Tråkigt att höra. Vi var bekanta förr i tiden, men jag kände honom inte direkt väl.
Citera
2015-07-13, 05:03
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Tråkigt att höra. Vi var bekanta förr i tiden, men jag kände honom inte direkt väl.

Mmm jävligt tråkigt, men tyvärr inte helt överraskande.
Han var egentligen en smart och snäll kille som tyvärr inte kunde handskas med sina inre demoner.
Citera
2015-07-28, 18:23
Medlem
KasseBrazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank the tank
styrde nästan all amfetamin i gbg och upp i bohuslän och värmland, farsan drog till brasilien, efter flera år på kåken...eddie var dessutom en stygg djävel...spikade upp en med spkpistol i en ladugård och skar honom styggt...var en ilsken torped..som gjorde nästan vad som helst efter näsa och brännvin...bor tydligen i partille idag...håller fortfarande på med massa skit..knark och ekobrott...men det är konstigt att ingen nämner honom....

Bodde denna Eddie i tynnered förut? topasgatan?
Citera
2015-07-28, 19:14
Medlem
KasseBrazzs avatar
Någon som vet något om en R*ger *rvidsson från Frölunda? Höll väl mest på, på 90-talet men är nog rätt stilad nu för tiden? Hade någon kompis som hette Joach*m R*os som var en riktig jävel.
Citera
2015-08-05, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Detta är ingen mindre än mannen som drev en amfetaminfabrik i Göteborg på 90-talet och som sedan var efterlyst i många år innan han och hans kumpan greps i Amsterdam. De fick 14 år var

https://www.facebook.com/profile.php...ref=ts&fref=ts

Kumpanen heter Nylander och han lär ha blåst sin son som inte hade med saken att göra egentligen, genom att anlita honom som distributör och chaufför av de olika partierna. Sonen visste inte att det var amfetamin han körde runt med. Tror att sonen fick något år på kåken medan pappa var på rymmen och inte stod upp för sin son. Han kunde ju bekräftat att sonen inte visste något
Citera
2015-08-16, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David416
Intressant läsning, Har Martin Kobbel gått på kålltorpskolan?
Jappz han gick på Kålltorpskolan
Citera
2015-08-18, 20:50
Medlem
gaylordfuckers avatar
Jag minns att det var en blond kille på Avenyn som blev skuren i halsen 89-91 någon gång.
Någon som vet vem som gjorde detta dåd.
Citera
2015-08-18, 21:37
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaylordfucker
Jag minns att det var en blond kille på Avenyn som blev skuren i halsen 89-91 någon gång.
Någon som vet vem som gjorde detta dåd.
Om det är det jag minns så tror jag GM hette Mikael och var ca 25 år,pundare och polis tog honom bara ett par minuter senare för han kom tillbaka för att kolla när ambulsen kom. Men om det är det jag tänker på så var det 87-88
Citera
2015-08-18, 23:39
Medlem
gaylordfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Om det är det jag minns så tror jag GM hette Mikael och var ca 25 år,pundare och polis tog honom bara ett par minuter senare för han kom tillbaka för att kolla när ambulsen kom. Men om det är det jag tänker på så var det 87-88
Det kan nog stämma med åren där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in