Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-25, 14:14
Medlem
Intressant Vigilante

Någon som vet vad som hände med Korven som var samtida med Krister Kamp? Vigilante vet kanske. Tack för info om TB.
Citera
2007-08-25, 15:27
Medlem
Vigilantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolsjevik
Någon som vet vad som hände med Korven som var samtida med Krister Kamp? Vigilante vet kanske. Tack för info om TB.

Korven? menar du skinnskallen Korven som hängde med skinnkollegorna Sanoi och Hade*****?
EDIT* Ang. Hade***** så verkar takterna sitta i.
http://www.transport.se/HOME/trp2/tidn/home.nsf/pages/D8F30326A4A05D19C1256CE0004D7E5D
I vart fall vet jag att han lämnat skinkulturen för länge sen och b.la. spelat i ett rockband som hette nåt med "Cowboys" nånting, sjysst snubbe, ingen direkt krimtyp, dock ganska stor och som inte "backade".
Citera
2007-08-25, 19:23
Medlem
zzetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solblomma
Kul och höra att han lever och mår bra , till skillnad mot många andra i den här tråden.

javisst är det kul för honom, vet dock att han super så in i helvete! alkoholist kallas det väl.

men en som har pengar kan ju supa på ett annat sätt än de som inte har några pengar. finns lyckliga alkoholister?
Citera
2007-08-26, 16:28
Citat:
Ursprungligen postat av InspectorCloseu
Sorry, yx-insidenten jag trodde du skrev om utspelade sig på en vagn från Opal till Smaragd.

Freak24 Rookie Deamer bla. du var med i Hair har jag gissat mig till.....

Något skvaller om Mats Anderberg?

Hair Crew?
Citera
2007-08-27, 08:07
Medlem
Goran Kotoran som nu är utvisad och sitter för mord i Bosnien, han låg bakom minst 2 mord i GBG, persiennmordet på X teams ledares lillebror.

Nån som vet nått mer om honom?
Citera
2007-08-27, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senilone
Hair Crew?
kanske och vem e du?
Citera
2007-08-27, 19:20
Citat:
Ursprungligen postat av pajas
kanske och vem e du?

ingen speciell. var knappt född när hair var aktiva=P men man har ju sett en del och hört en del gamla historier
Citera
2007-08-28, 20:52
Bannlyst
Hunters

Ingen som minns Hunters från Biskopsgården, dom hade nästan likadana västar som i filmen Warriors
Citera
2007-08-28, 20:57
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av navud
De ä väl han som sitter och häckar i sin lokal på Gasaremsan ute på Hisingen och som va misstänkt för mordet på HA-gården, tror han har ett sånt märke på sin väst!
Den s k 39-åringen, han med kikaren...
Citera
2007-08-28, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Den s k 39-åringen, han med kikaren...

Ja just! Han polade med det senaste offret där ute på stridsfältet, han som blev plaffad.
Citera
2007-08-28, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkan_CCCC
Goran Kotoran som nu är utvisad och sitter för mord i Bosnien, han låg bakom minst 2 mord i GBG, persiennmordet på X teams ledares lillebror.

Nån som vet nått mer om honom?

Det sägs att han har erkännt fler mord för sin kompis. Han sitter i samma fängelse som sin farsmördare

det fanns en tråd om honom, där kan man läsa lite mer
Citera
2007-08-29, 07:19
Medlem
Intressant Vigilante

Citat:
Ursprungligen postat av Vigilante
Korven? menar du skinnskallen Korven som hängde med skinnkollegorna Sanoi och Hade*****?
EDIT* Ang. Hade***** så verkar takterna sitta i.
http://www.transport.se/HOME/trp2/tidn/home.nsf/pages/D8F30326A4A05D19C1256CE0004D7E5D
I vart fall vet jag att han lämnat skinkulturen för länge sen och b.la. spelat i ett rockband som hette nåt med "Cowboys" nånting, sjysst snubbe, ingen direkt krimtyp, dock ganska stor och som inte "backade".

Några som var lite fruktade (i alla fall bland oss yngre) var naziskinsen på 80-talet. Jag tänker nu på dem som åkte dit i NRP-rättegångarna 1986. De åkte ju på mordbrand och allt möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in