Bönnder? läs BONNE två skilda benämningar Du är inte karl nog å göra det [att säga dett till dom]Men en stor jävla fitta och sitta här bakom en dataskärm och var tuff,å fara med osaningar som du inte ens har belägg för det du skriver,,, Fy fan,,Slutdiskuterat med dej och de fjantar (fittorna)som sitter å skriver osaningar.....
Är det någon som minns "Tito".
En storväxt och brötig man som höll till runt långgatorna och masthuggstorget.
på 70-80-talet.
Någon dom vet vad som hände med honom?
Är det någon som minns "Tito".
En storväxt och brötig man som höll till runt långgatorna och masthuggstorget.
på 70-80-talet.
Någon dom vet vad som hände med honom?
Jag minns Tito, men vad som hände med honom vet jag inte. Han var stor och stark, men knappast någon "kriminell kändis".
Nagon som vet vad vakten/Thaiboxaren Enrico Rau gor idag? Han fick en tia for grovt narkotika brott, muckade och kom ut och vann SM! En riktigt schysst snubbe!
Nagon som vet vad vakten/Thaiboxaren Enrico Rau gor idag? Han fick en tia for grovt narkotika brott, muckade och kom ut och vann SM! En riktigt schysst snubbe!
Han är nu utbildad revisor och har dessutom ett bemanningsföretag. Det går bra för killen och han är numera på "rätt" sida lagen!
Peter Friberg, som bodde ovanför Räntmästaregatan nånstans ?
Ja,han bodde väl först på Lilliegatan i Lunden. Som ligger i närheten av Räntmästaregatan, han stack ner en tant vet jag när han var påverkad omkring 79-80 !
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!