Han kallades la Taxi dragan??
Åkte runt o fuska på pokermaskiner hela nätterna och brukade hänga på Cafe Viking...
Men kärringen som drev cafe viking kastades ut för det såldes för mycket knark där och dom hade 4 pokermaskiner som va full trafik varje natt men ägarna va trötta på knark handeln som skedde vid maskinerna så de kasta ut henne..
Då slog hon sig ihop med Dragan och fick en kille som heter Paul att öppna ett nytt natt fik på stora badhusgatan 500 meter från cafe viking och ställde in 4 poker maskiner där med...
Ganska komiskt med pokermaskinerna för det satt alltid nån o spela spå kom nån o knacka på axeln o lämna fram pengar och fick knark och gick hehehehehe
Dragan va ökänd för han gjorde om elpistoler och kofösare för att blippa seddelläsaren så att stackern börja räkna upp pengar
Det va mycket snack om Taxi dragan men jag träffa honom alldrig...
Han va ökänd som stor fuskare på pokermaskiner och begärde alltid kredit när han spelat bort pengar för o spela mer och fick han kredit så såg man inte röken av han igen
Jag jobbade som pokermaskin tekniker i slutet av 80 talet o framåt hehehehehe
Åkte runt o fuska på pokermaskiner hela nätterna och brukade hänga på Cafe Viking...
Men kärringen som drev cafe viking kastades ut för det såldes för mycket knark där och dom hade 4 pokermaskiner som va full trafik varje natt men ägarna va trötta på knark handeln som skedde vid maskinerna så de kasta ut henne..
Då slog hon sig ihop med Dragan och fick en kille som heter Paul att öppna ett nytt natt fik på stora badhusgatan 500 meter från cafe viking och ställde in 4 poker maskiner där med...
Ganska komiskt med pokermaskinerna för det satt alltid nån o spela spå kom nån o knacka på axeln o lämna fram pengar och fick knark och gick hehehehehe
Dragan va ökänd för han gjorde om elpistoler och kofösare för att blippa seddelläsaren så att stackern börja räkna upp pengar

Det va mycket snack om Taxi dragan men jag träffa honom alldrig...
Han va ökänd som stor fuskare på pokermaskiner och begärde alltid kredit när han spelat bort pengar för o spela mer och fick han kredit så såg man inte röken av han igen

Jag jobbade som pokermaskin tekniker i slutet av 80 talet o framåt hehehehehe
Citat:
Jodå, han hade ett nattfik på stora badhusgatan. Han var ju en känd kran av amfetamin i stan också och sedermera rökheroin. Skötte businessen därfrån mycket. Jag var själv där och handlade ibland. Polisen visste naturlöigtvis. Det var en ström av trashankar som kom från norrifrån från nordstan, från frälsis över packhusplatsen, och söderifrån från järntorget och alla de härbärgerna bortom där. Jag vet det, för jag bor själv nu på otterhällan. I samband med att tunneln blev klar så renoverade fastighetsägarna husen vid nere vid badhusgatan och då sades kontraktet upp med dragan, 2006. Detta visste polisen, så de gjorde aldrig något åt honom. Såg han sist för 1-2 år sen på jugoslavresturangen vid vågmästplatsen, han höll då på med rökheroin mycket. Resurangen är stängd nu. Varför vet jag inte, var dragan är vet jag inte, och är inte intresserad av. Har själv varit drogfri nu 15 månader.