2009-04-21, 17:16
Bannlyst
Avaktiverade mitt konto nu, pga. pengabrist. Förövrigt så är jag grymt inaktiv där den senaste tiden så jag vill inte direkt pröjsa 150kr för 1timmes gibb.
Citera
2009-04-23, 11:23
Medlem
Gamble33s avatar
Kmr ihåg första gången jag spelad spelet.. Betan, hade 2mbit uppkoppling då.. tog mig 66 timmar att ladda.. och eftersom jag spelade rätt så begränsat då och datorn inte stod i mitt rum så var det rätt så "WoW" att ladda detta mäktiga spel...

Så vackert va det.. introt till spelet är det mäktigast i spelhistorien tkr jag .. SÅ BRA
Citera
2009-04-23, 11:26
Medlem
Slutade spela(Igen) så sent som igår.
Säljer kontot idag. 2 80s full epic gearade för 700kr.
Innan har jag bara tagit pauser á 6 månader ungefär.(1-2st)

Spelade mest i brist på annat.
Slutade spela eftersom det är påtok för lätt.

Lär börja spela private om ett tag och sedan köpa kommande expansion när den dyker upp.
Om jag inte blir helt såld på Diablo III förstås
Citera
2009-04-23, 11:36
Medlem
wiegrs avatar
Jag började lira för att ungefär alla jag känner började.. upp till 80 personer som man känner IRL som lirar.. självklart blev det ett Guild på det.. Big Bad Mojos.. där lirade man ett tag.. men då man har flickvän och ingen annan av dom som va i guildet inte hade en tjej så raidade dom ifrån mig.. I became all alone.. lirar 100% Prot-paladin.. har 3 konton för tillfället ;D

71 Human Protpaladin (Main) Male.. ska nog göra om den till female istället.. dom är häftigare ^^
70 Undead Holypriest (2:nd main)
Alts:
70 Protwarrior
70 Ele Shaman
70 combatrogue

Kan väl skriva.. alla klasser på lvl 70 istället..
71 på paladinen har inte jag spelat.. bytte bort kontot mot en PvP-gearad restodruid.. och han jag bytte har väl spelat 1 level sen slutat.. så tog tillbaka kontot igen.. :P Betalade för tankadin-kontot för 7 dagar sen.. laddade ner och installerade WoW vilket tog 18 timmar.. 3 timmar efter så gick datorn sönder.. och har beställt delar hela veckan.. :/ 5kr om dagen går det.. ;(
Citera
2009-04-23, 11:41
Medlem
Firewaias avatar
Började för det verkade kul
Slutade för jag fick ny flickvän/sambo som satte en enda regel i hushållet...

WoW - in = Sambo - ut.
Citera
2009-04-23, 12:38
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiegr
slabb

Kollat trådnamnet?
Citera
2009-04-23, 13:23
Medlem
wiegrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Kollat trådnamnet?

Okej då.. tillägger väl att jag slutade va för att WOTLK kom.. Vem fan orkar levla 60-70... och sedan halvår efter.. 70 -80.. ?! Orka.. men nu ska jag försöka med tankadinen..

Nöjd? :P
Citera
2009-04-23, 13:34
Medlem
benjas avatar
Jag slutade för att spelet har bilvit för lätt.. Jag har aldrig varit en hardcore spelare och kommer aldrig att bli men jag tyckte det var bra mycket roligare näe folk stod och glänste i fullt T2 i vanilla än när jag själv pugade ihop full T4 utan några som helst problem i TBC...
Jag kommer även ihåg saker som när man levlade upp sin första gubbe och det var helt jävla galet va stort allt var och hur lång tid 50-60 egentligen tog på den tiden, nu körde jag igenom det på ungefär 1 dag..
Första Ragnaros mötet var ju absurt också.. men undrade ju hur i helvete man skulle ha en chans alls..

Så nu sitter man här med ett acc med 6 lvl 70's och undrar vart det roliga tog vägen..

edit: och vad i helvette hände med PVP systemet... Herrejävlar va dom inte har någon koll alls.. World pvp i silithus när man grindade rep för den otroligt feta oh macen för druider och man fick typ 10 rep för 30 min spel om man var ensam haha.. Sen får jag ju ge cred till min enbart druid guild som bara world pvpade.. haha jävlar va roligt det var då!
Senast redigerad av benja 2009-04-23 kl. 13:36.
Citera
2009-04-23, 16:46
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Började för det verkade kul
Slutade för jag fick ny flickvän/sambo som satte en enda regel i hushållet...

WoW - in = Sambo - ut.

fan va cool tjej du hitta

ot:
sa nej, för att ja tröttnade
Citera
2009-04-23, 16:48
Bannlyst
Har aldrig spelat det och har inte tänkt att göra det heller. Tycker inte det är värt att betala en månadsavgift för ett dataspel. Sen är jag mer för single player spel med story än multiplayer.
Citera
2009-04-23, 16:52
Medlem
kkthxbais avatar
Började spela wow när det kom ut, och då var spelet faktiskt roligt, var en riktig hardcore nötare. Sedan kom tbc, då blev man lite mer slack och det tog år och dar innan man tagit sig förbi BT och tagit några bossar i SWP. Sen kom wotlk, då köpte jag bot och bottade upp min dk, för jag hade sålt magen innan wotlk kom =) när jag bottat upp dk'n, köpte jag lite random epics, joinade guild, fick full epic, och upptäckte hur jävla mycket spelet sög.
Citera
2009-04-23, 17:12
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiegr
Okej då.. tillägger väl att jag slutade va för att WOTLK kom.. Vem fan orkar levla 60-70... och sedan halvår efter.. 70 -80.. ?! Orka.. men nu ska jag försöka med tankadinen..

Nöjd? :P

nej, för uppenbarligen har du inte slutat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in