2008-10-20, 13:25
Medlem
Gosegrisens avatar
Hade tagit ett långt uppehåll och trodde jag skulle uppskatta att komma tillbaks och börja spela igen. Insåg att spelet nu blivit mer av en 3D chat där man kan ägna sig åt lite saker när man babblar skit med vänner och bekanta. Tyckte inte det var värt att betala varje månad för det.

Jag kanske har för dålig fantasi att leva mig in i det idag bara.
Citera
2008-10-20, 13:44
Medlem
N!xxos avatar
Jag har gått till och från spelet 2-3gånger.
När jag börjat spela igen har jag försökt mig på en klass, men det funkar bara några månader sedan tröttnar jag igen.
Nu har jag inte rört det på dryga halv året och kommer inte börja igen pga Wrath of the Lich King.

Öppnar dom pretbc server börjar jag igen direkt dock
Citera
2008-10-20, 13:48
Bannlyst
Har ett liv utnaför datan så tiden räcker ej till
Citera
2008-10-20, 13:53
Medlem
LéKrisss avatar
För att jag blev bannad pga bottande, trots att det var helt harmlöst. Jag höll ju inte på med att skaffa massa guld eller så utan ville bara grinda lite xp så jag skulle slippa harva runt så länge för egen maskin på de låga nivåerna.
Så mer än en månads spel blev det inte.
Citera
2008-10-20, 14:14
Medlem
Fensters avatar
Slutade spela för att alla var så mycket sämre än mig. No joke. Joinade den bästa guilden på realmet och de flesta var inte så bra som jag hade förväntat mig så jag lessnade på onödiga wipes.

Den sociala biten i spelet ger mig inget. De enstaka jag gillade att spela med var tvungna att sluta av diverse anledningar eller spelade mycket mindre än tidigare.
Citera
2008-10-20, 14:38
Medlem
Redspeedos avatar
Spelade ett par månader då spelet kom. Hade skoj i det i början men sen blev allt bara segare och segare. Jag hade en lvl 60 gubbe men ångrade klass-val så gjorde en ny, men orkade bara till lvl 40 då, sen tog det stopp.

Pvpn var det enda som jag fortfarande gillade i slutet.

Tog bort gubbarna och har inte rört det igen.
Citera
2008-10-20, 16:08
Medlem
The Crashs avatar
har lirat i snart 3 år, och jag har varit on och off från spelet. sedan min guild disbandade(jag var GM) så har jag bara varit inne lite smått, och inte raidat mer. känns skönt att inte känna sig tvungen att spela som man gjorde innan.
Citera
2008-10-20, 16:14
Bannlyst
Vill jag betala ~100 kr /månad för ett skit spel ? NEJ
Citera
2008-10-20, 16:31
Medlem
jag tycker det är jävligt märkligt att det verkar finnas så många som tror att man måste lägga ner råmycket tid på det, eller att de flesta gör det. själv tar jag 2-veckors break nu under mina tentaperioder och inte fan lider jag eller spelet. går faktiskt att ha ett liv vid sidan om spelet, det blir vad man gör det till!
Citera
2008-10-20, 16:39
Medlem
h0lles avatar
För att jag är en dålig förlorare. För att slippa förlora skulle man få nöta väldigt många timmar i veckan. Å vem vill göra det när man kan ha ett socialt liv istället? Har en polare som hade 145 dygns playtime på ett år.. Visst han var rank 14 och med i dom bästa guilderna och allt det där. Sen kommer en update och då börjar det om på noll igen. HAHA
Citera
2008-10-20, 16:41
Medlem
vidis avatar
Lirade i två år, då gjorde även mina polare det så man hade riktigt roligt. Sen precis efter patchen Burning Crusade så störtdök mitt intresse. Här har man kämpat med sin gubbe i två år med grinding, Ragna, Onyxia, BWL etc. för att ett par veckor efter denna patch se nån snorunge springa runt med gröna items som är bättre än mina epics som man så hårt har förtjänat genom ändlösa runs.

Dem "loooovade" att det inte skulle släppas några patches, men är nu på väg med sin andra.

Nej som leife säger "draa helvete!"
Citera
2008-10-20, 16:44
Medlem
Luigis avatar
1. Spelet tar för mycket tid.
2. Raid:a på helgerna, nej tack.
3. Jag skulle aldrig ha tålamod att lära mig allt i början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in