2009-04-19, 03:59
Bannlyst
Nej jag ska nog sluta spela detta skitspel.
Även fast jag inte har något som är bättre för mig just nu känns det värdelöst att sitta och spela detta skitspel.
Citera
2009-04-19, 04:01
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
För att jag har sett alldeles för mycket folk i min omgivning förlora hus och hem pga WoW och andra liknande styggelser. Plus det faktum att jag inte finner det roligt för fem öre. Det kan tilläggas att jag också aldrig har provat att spela WoW, bara sett andra göra det.

Samma här, fast jag har en gång testat WoW.
Dock skulle det vara intressant att se om man skulle bli lika insnöad som många spelare, jag menar, när jag spelar ett spel så tröttnar jag efter högst en månad.
Gäller även mmorpg.
Citera
2009-04-19, 04:01
Medlem
Hade dåligt med pengar när BC kom ut så jag orkade inte köpa det. Sen blev det aldrig av.
Citera
2009-04-19, 04:02
Medlem
Ledarens avatar
Har aldrig spelat det och kommer heller aldrig göra det. Ser inte roligt ut och jag tänker inte betala för ett spel som inte ens ser roligt ut.
Citera
2009-04-19, 10:08
Medlem
Farbror Fazers avatar
För att det är skitdåligt?
Citera
2009-04-19, 10:12
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottgreta
Vet inte riktigt vad som fick mig att sluta spela, hade dingat min andra shaman till 51 (förra va 70 sen sålde jag). En dag så tänkte jag bara "meh, inte lika roligt längre" och slutade logga in. Har inte loggat in sen den 2:e November *stolt*.

Nu ska jag dock börja lira privat server med brorsan

Då kan du ju inte skriva i den här tråden?
Citera
2009-04-19, 10:23
Medlem
Geomeisters avatar
Har aldrig spelat det.

Jag vet att sådana spel är de mest varierande. Det finns mycket att göra och det mesta kan hända, men av någon anledning tröttnar jag på sådana spel otroligt fort.
Citera
2009-04-19, 11:05
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister
Har aldrig spelat det.

Jag vet att sådana spel är de mest varierande. Det finns mycket att göra och det mesta kan hända, men av någon anledning tröttnar jag på sådana spel otroligt fort.
Du har fått det om bakfoten. MMORPGs är inte alls varierade, de är samma sak om och om igen i all evighets upprepelse. Det är inte så konstigt att du blir uttråkad.
Citera
2009-04-19, 16:27
Medlem
pAthetics avatar
Spelade i 2 år sen sålde jag iväg mina karaktärer och tänker inte börja spela igen =)
Citera
2009-04-19, 16:51
Medlem
Uschers avatar
WoW började bra, Pre-TBC > TBC > LK.
Citera
2009-04-21, 13:24
Medlem
Spelade från och till i ca 3år. Kändes så värdelöst att veta att blizzard enbart var ute efter att tjäna pengar på spelet.

Det var något som märktes tydligt då de tvingade folk att grinda gear som de sedan gjorde värdelös i patcharna så att man var tvungen att börja om igen.

Ett till exempel är flightpaths som tog världens omvägar på 15 min, allt för att de ska få in så mycket pengar som möjligt.

Spelet var inte så roligt, det var snarare viljan att ha bättre gear som drev en till att nöta enformiga BG's och quests.

Man spelade egentligen inte för att det var kul, utan snarare var man fast i nåt sorts beroende bestående av: "måste ha bättre gear, spelet kommer bli mycket roligare då"..
Citera
2009-04-21, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaleido
Dom nerfade min klass till helvetet och PvP i WoW är så obalanserat så man dör... + Alla små kiddies som nu börjar joina Horde sidan kunde dom inte hålla sig till och dampa runt på alliance så man slipper noobs som inte kan heala lr tanka osv?

Är riktigt sur... Tkr wow var mkt bättre innan exp... Blizzard har ett så bra spel som dom bara förstör med små skit

Började efter jag lånat en kompis account över en natt för att se om det var kul vilket det var, framförallt world PVP. Jag började med en Tauren Druid som jag dock tröttnade på vid lvl 48 och startade istället en Human Paladin som jag körde till lvl 60. Paladins var riktigt grymma innan TBC och hade verkligen inte problem med någon klass alls. Tröttnade dock på personer som TS och raderade därför mina karaktärer och gav bort mitt account.

Något år senare när TBC släpptes så beslöt jag mig för att börja igen och skapade en Horde Paladin, var väll kul men märkte snabbt att Paladin tyvärr inte var i närheten av vad dom en gång var och World PVP var så gott som bortblåst och slutade därför spela någon månad efter att jag dingade 70 och den nya expansionen har jag inte testat ännu.

Aja blev visst längre än vad jag hade tänkt men det var framförallt communityn (folk som TS) som fick mig att vilja spy på detta spel och att World PVP försvann i samband med TBC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in