Citat:
Ursprungligen postat av Kaleido
Dom nerfade min klass till helvetet och PvP i WoW är så obalanserat så man dör... + Alla små kiddies som nu börjar joina Horde sidan

kunde dom inte hålla sig till och dampa runt på alliance så man slipper noobs som inte kan heala lr tanka osv?
Är riktigt sur... Tkr wow var mkt bättre innan exp... Blizzard har ett så bra spel som dom bara förstör med små skit

Började efter jag lånat en kompis account över en natt för att se om det var kul vilket det var, framförallt world PVP. Jag började med en Tauren Druid som jag dock tröttnade på vid lvl 48 och startade istället en Human Paladin som jag körde till lvl 60. Paladins var riktigt grymma innan TBC och hade verkligen inte problem med någon klass alls. Tröttnade dock på personer som TS och raderade därför mina karaktärer och gav bort mitt account.
Något år senare när TBC släpptes så beslöt jag mig för att börja igen och skapade en Horde Paladin, var väll kul men märkte snabbt att Paladin tyvärr inte var i närheten av vad dom en gång var och World PVP var så gott som bortblåst och slutade därför spela någon månad efter att jag dingade 70 och den nya expansionen har jag inte testat ännu.
Aja blev visst längre än vad jag hade tänkt men det var framförallt communityn (folk som TS) som fick mig att vilja spy på detta spel och att World PVP försvann i samband med TBC.