2007-07-06, 14:06
Medlem
slrslrs avatar
Jag slutade för att WOW tar aldrig slut, det har ingen mening. Alla försöker bara bli bäst, det e få som spelar det för att dom tycker det e kul, o dom som spelar för att det e kul suger på spelet.

Det handlar bara om att bli bäst hela tiden, så jävla fattigt va
Citera
2007-07-06, 14:29
Medlem
virre_01s avatar
Wow är ett bra spel, men ALLT då menar jag ALLT handlar om grind, grind och åter igen grind. Wow är kul ett tag, sedan så inser man att allt slit man har gjort är förgäves då nästa patch kommer innebära bättre items som man får skippa IRL-livet för att få.

Lirar man Wow seriöst så har man inget liv, så är det bara, wow går inte att spela casual om man vill komma någon vart.

Alla som slutat lira wow säger samma sak, märks i denna tråd iaf.
Citera
2007-07-06, 15:31
Bannlyst
har inte slutat spela än, började spela i augusti förra året, spelade jävligt mycket pvp för att få saker och raidade, men nu har det blivit tråkigare.. spelar bara 1 eller 2 timmar om dagen PvP only för det mesta, och kör 10 arena games så jag bara får poäng.. inte så mycket mer jag gör på spelet
Citera
2007-07-06, 15:35
Bannlyst
Två stora anledningar till att jag slutade, den första var att skolan drabbades av mitt spelande och eftersom jag siktar på att komma in på högskolan känns WoW som en jävligt dum anledning till att missa den chansen.
Den andra anledningen var att folk hela tiden slutade spela i vårat guild så vi var tvungna att fixa nya, därmed kom vi aldrig längre än instructor i Naxxramas och då kändes det bara meningslöst.
Citera
2007-07-06, 15:39
Bannlyst
Jag började aldrig av den enkla anledningen att jag inte tål spel med bögälvor i trikåer, kukiga drakar och bögsnacket om att "levla" mm. Sånt kan bögar hålla på med
Citera
2007-07-06, 15:48
Medlem
Rosles avatar
Jag slutade spela för första gången innan jag fått upp en karaktär till 60. Jag blev less helt enkelt. Sedan när jag började spela igen och fick upp två karaktärer till 60 blev det faktiskt riktigt roligt. Jag spelade med IRL-kompisar och hade en ashärlig guild. Men guilden lade ner och likaså jag.
Nu när TBC släppts levlade jag upp en karaktär till 70, lite coolt var det att få uppleva outlands men vafan liksom. Jäklar vad trött jag blev på spelet. Längtade tillbaka till MC.
Och nu är det nästan så att jag håller på att börja spela igen, jäkla datorer.
Citera
2007-07-06, 16:24
Bannlyst
spelade ca 1 år. tog alldeles för mycket tid och när jag blivit lvl 60 fanns det ju inget att se fram emot längre. gjorde fan bara samma saker då för att få nån jävla epic-skit. sen om man väl fick det var det ju samma sak igen.

nä fyfan. slå er fria ni som ännu är fast! det är mycket trevligare att vara ute i den riktiga världen
Citera
2007-07-06, 16:49
Medlem
Krösus Sorks avatar
För att det enda som var roligt med WoW var att levla upp sina chars med polarna, endgamet sög så offantligt hårt. Ville man ha PvP så fick man antingen hårt med stryk om man körde random folk eller så gav man hårt med stryk om man var med i en premade. PvE (endgame) ska vi inte ens tala om, tror inte att mitt tangentbord har återhämtat sig från den misshandel som tangenten "2" (frostbolt...) råkade ut för.

För övrigt var det drygt ett år sedan jag la av.
Citera
2007-07-06, 16:50
Medlem
Tebos avatar
Men man behöver ju inte lägga ner sin själ för att ha kul. Det är ju bara att inte spela så seriöst och se till att ha några goda vänner som spelar ungefär samtidigt och på samma nivå.
Citera
2007-07-06, 17:19
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Men man behöver ju inte lägga ner sin själ för att ha kul. Det är ju bara att inte spela så seriöst och se till att ha några goda vänner som spelar ungefär samtidigt och på samma nivå.
Det funkar inte heller i det långa loppet... Man tröttnar och inser att man betalar 249 kr för 60 dar för ett avancerat chattprogram... Så var det iaf för mig.
Citera
2007-07-06, 17:28
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Franz
Det funkar inte heller i det långa loppet... Man tröttnar och inser att man betalar 249 kr för 60 dar för ett avancerat chattprogram... Så var det iaf för mig.
Jag har spelat WoW sen det kom, med några månaders uppehåll här och där, och har nu roligare än någonsin. Och jag kommer undan med mindre än tio timmar i veckan om jag så vill.
Citera
2007-07-06, 17:54
Medlem
Jag tröttnade, hittade tillslut inget kul med det. Gillade min klass dock, en ally palladin.

Det hela slutade med att jag laddade ner nått program som gjorde att jag kunde springa på väggar å sånt, skitkul Men Blizzard tyckte det var lamt å bannade mig.

Helt passande då jag läser denna tråd märker jag att det har åkt ner en 10 dagars "free trial" av BC i brevlådan... Kan man kasta frisbee med skivan? Jag har ingen större användning av den.
Den är nog ändå lika gratis som de 30 dagarna man fick med när man köpte WoW - 245kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in