Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Rätt intressant att komma med påståendet "Det är repetetivt" Säg mig ett enda spel som inte är scriptat och samma sak repeteras om och om igen?
Skillnaden är att dom flesta andra spel är man klar med på under 20 timmar.
Så är inte fallet med World of Warcraft.
Jag tycker att World of Warcraft var SKITKUL i början, när man gick ifrån level 1-20. Mysiga miljöer, ganska okej story, mycket folk som sprang runt som man kunde snacka med, och man blev awe-struck när man såg en 25 mage som kunde döda en harvest golem med en enda fireball. Konkurrensen var hög om spawnsen, vilket ledde till många konflikter.
Sedan blev det som sagt repetitivt, jag lyckades masa mig till level 40 för att jag ville ha en mount, men efter det har jag inte spelat igen. Folk som inte har testat det borde göra det, men när det börjar bli tråkigt så skall ni veta att det inte blir roligare, och att mödan (och pengarna!) man lägger ner inte står i rimlig proportion till den underhållning man eventuellt får.
Jag har svårt att lockas av MMO's i dagsläget, har fått en besk eftersmak utav World of Warcraft. Tacka vet jag storydrivna single-player spel, som tar slut precis när man börjar tröttna.