2009-01-02, 22:24
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petad
Ett mmorpg ska ju vara risigt och rätt slitet, mkt buggar osv. Blizzard har lagt ner på tok för mkt energi på WoW för att det ska vara roligt längre, blivigt "för perfekt".
Mmokänslan försvinner då imo

Så du tycker att WoW är kasst för att det inte är risigt och fyllt med buggar..? Jag spelar det inte heller längre men vafan.. det här var ju en av de sämsta anledningarna hittills
Citera
2009-01-03, 02:47
Medlem
PhatPhils avatar
Orkade inte lägga ner den tiden, börjar jag så fastnar jag nog.
Säger hellre nej
Citera
2009-01-03, 15:23
Medlem
Petads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Så du tycker att WoW är kasst för att det inte är risigt och fyllt med buggar..? Jag spelar det inte heller längre men vafan.. det här var ju en av de sämsta anledningarna hittills

Inte fullt med buggar så det blir ospelbart, eller där buggarna och bristerna irreterar. Men alltså... wow känns mer som ett singlespel med en multiplayerfunktion nu när man gjort det för perfekt. Det ska vara oldschool
Citera
2009-01-03, 15:26
Medlem
HAr slutat spela, men har vart hängt i spelet 3 år.

Jag sluta spela för jag har allt redan.

Scarab lord warrior undead male.

Full tier 1 2 2.5 3 4 5 6, och 3/5 t7 valorous.

Legendary mount.

Har Varit gladiator i 3 sesång.

haft 50k guld.

Har helt enkelt gjort allt hardcore.

Och nu med wotlk gjorde mig slutat när alla springer med samma gear utan effort.

800euro fick jag för denna konto

Citera
2009-01-03, 17:27
Medlem
ugge_das_boots avatar
Slog ihjäl kaniner? i en timme.. dog av nån orsak och fick springa 30 min för att leta min själ det va tillräckligt
Citera
2009-01-03, 17:31
Medlem
TheGames avatar
Tiden finns inte för ett MMO överhuvudtaget
Citera
2009-01-03, 17:33
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petad
Inte fullt med buggar så det blir ospelbart, eller där buggarna och bristerna irreterar. Men alltså... wow känns mer som ett singlespel med en multiplayerfunktion nu när man gjort det för perfekt. Det ska vara oldschool

Du är nog en minoritet, nästan alla whinar ju som fan på minsta lilla bugg eller obalans i mmo's ju
Citera
2009-01-03, 19:01
Medlem
nilecitys avatar
Jag blev tvungen att sluta pga. att jag blev socialt störd.
Citera
2009-01-03, 19:05
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Nejtack

Har många vänner som sitter och spelar wow 24/7, när de inte spelar om det så pratar dom om det.
Verkar vara ett jävligt beroendeframkallande spel och jag har lätt för att fastna för sådana så därför låter jag bli att spela det
Mår toppen ändå
Citera
2009-01-03, 19:13
Medlem
Jakksens avatar
Jag skänkte bort mitt account här på FB för ett par månader sedan , och jag har inte blivit sugen på att prova nya wow heller
Citera
2009-01-03, 21:59
Medlem
Joakwims avatar
Jag gav upp det för ett halvår sedan... Efter ett par försök att återfå spelglädjen som blev insta-killed av TBC (och grovt misshandlad vid de flesta patcher efter BG!). Inget mer WoW för min del!
Citera
2009-01-03, 21:59
Medlem
Slutade idag när min gametime gick ut för 3 timmar sedan.
Märkte att WoW började störa mitt sociala liv och så har jag gjort och sett det mesta jag vill i spelet.
Sålt kontot och ska nu köpa ett PS3 och LittleBigPlanet istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in