2009-01-04, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santa Claus
2. Storyn!? Vad är det för story bakom det hela egentligen?

Tycker där är en bra story om man hängt med på de andra spelen. Men startar man med WoW är det väl klart att det kan bli lite invecklat.
Citera
2009-01-04, 02:34
Medlem
Bob Luntas avatar
Det verkar ju bara vara så förbannat nördigt helt enkelt. Sen ser man ju vilka i ens bekantskapskrets som sitter med det och inser att man hade så jävla rätt också...
Citera
2009-01-04, 03:07
Medlem
slippys avatar
Har ni testat den nya expansionen? Grymt rolig..oj då fel tråd
Citera
2009-01-04, 03:08
Medlem
MB-Hasses avatar
Det tar för mkt tid i anspråk Jag köpte spelet när det kom ut och spelade nån månad.. orkade inte fortsätta efter 30 dagarsperioden. Jag föredrar spel man kan köra nån timme max och ta paus utan att någon "klan" blir sura
Citera
2009-01-04, 03:21
Medlem
Jag har försökt börja ett antal gånger, inget av försöken har varit helhjärtade och jag har haft tiodagars trials jag fått av polare som i stort sett tvingat på mig dem.
Men nu för ett par månader sedan köpte en polare wow åt mig för att jag skulle spela, jag hatade det lika mycket som alla andra gånger jag försökt börja. Men jag spelade med honom ett tag mest för att han bjudit på 150 kr och jag hade inte samvete att inte spela då. Men jag slutade efter ett par veckor. Och sen sa en annan kompis till mig att gå in och spela men då hade mina 40 dagar tagit slut och jag ville verkligen inte köpa gamecard. Detta hoppas jag var sista försöket att försöka spela wow.

Så wow är inget för mig, GW däremot, det var vekligen något för mig, fastnade direkt och var väldigt "beroende" i två år.. Men en dag tröttnade jag bara och sen dess har inget RPG funkat för mig..
Citera
2009-01-04, 03:42
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Vafan ska jag spela den där skiten för. Man måste välja klass i början och sånt orkar jag inte med.
Citera
2009-01-06, 18:13
Medlem
Kapillärs avatar
... För att det är ett skitspel
Citera
2009-03-11, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av comgoran
WOW är ju patetiskt. NOOOT

SKitkul spel när man väl kommer in i det. End game <33

WoW har inget endgame what so ever, vet du vad spel är ens?
Citera
2009-03-11, 21:09
Medlem
Lickis avatar
Jag spelar en del wow och tycker att det är skitkul, i början hånade jag folk som spelade wow men sedan spelade min flickvän och då började jag lite för skojs skull men nu spelar jag en hel del och spelet har både för och nackdelar. Jag tycker att det är ett helvete att lvla ( därför använder jag bott om jag ska lvla för att sedan äta kakan vid 80 ) samma gäller det att samla guld till epic mount. Men för övrigt har jag fått många roliga timmar framför skärmen med wow.

Till Ts : Har du någonsin spelat wow?
Citera
2009-03-11, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
WoW har inget endgame what so ever, vet du vad spel är ens?

Finns det något MMO som har ett utmanande PVE? Eller för den skull ett bra PVP? Bara för att WoW inte har det betyder det inte att andra spel är mindre dåliga.
Citera
2009-03-11, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Finns det något MMO som har ett utmanande PVE? Eller för den skull ett bra PVP? Bara för att WoW inte har det betyder det inte att andra spel är mindre dåliga.
Jag hört att något final fantasy mmo har en bossencounter som varar längre än 10 timmar, är det utmanande nog?
Citera
2009-03-11, 21:34
Medlem
Skattesmitarns avatar
WoW är ju i alla fall extremt mycket bättre än EQ2.

Questandet i EQ2 gar ju mest ut pa att vänta pa att rätt miniboss-mob poppar, om man inte dör av tristess först dvs ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in