jag fick för mycket annat att göra, vänner, skola, och jag märkte hur jag inte alls passade in med alla som satt och nötte efter jag träffade några av dom på en fest.
Eftersom jag tyckte det var ett sjukt meningslöst spel som tar tid som kan användas bättre på annat, t ex poker så man får något tillbaka av tiden man slösar. De jag känner som har snöat in på wow har dessutom blivit helt antisociala med åren.
Jag vägrade WOW från början på rent ideala grunder. Ett spel skall inte kosta mer än en gång. Det de förösker göra är att få tillbaka något som motsvarar de spelautomater vi ungdomar då stod och öste enkronor i förr i tiden innan hemdatorer var vanligt. Det finns inget datorspel som är värd en månatlig kostnad i paritet med en mindre internetkoppling.
Jag sa nej för att det tog så sjukt mkt tid att hänga med mina arbetslösa polare som kunde lira hela deras vakna tid. Insåg att det bara vart en massa stress för att hinna spela så mkt som möjligt, för att få så bra gear som möjligt för att.. ja vadå liksom?
Alldeles för mycket quests. Alldeles för ful grafik. Alldeles för mycket likt ett disney-äventyr. Alldeles för många spammande snorungar. Alldeles för dyrt. Alldeles för värdelöst. Alldelles för mycket ensamhet vid burken.
Vid lvl 70 var det enda man kan göra i stort sett att spela med andra (raid osv) förutom pvp som inte var något vidare alls, även om jag tycker upplägget var perfekt då man kan hoppa in när man vill och hur länge man vill. Raid etc är inte min grej helt enkelt, ensam pve går bra dock.
Vid lvl 70 var det enda man kan göra i stort sett att spela med andra (raid osv) förutom pvp som inte var något vidare alls, även om jag tycker upplägget var perfekt då man kan hoppa in när man vill och hur länge man vill. Raid etc är inte min grej helt enkelt, ensam pve går bra dock.
Ja fan, alla raids tar så jävla lång tid. Man står ju o buffar upp för en raid boss i kanske 1 timma innan man börjar? Gillar mer pew pew mindre slacking.