2009-12-03, 19:26
Medlem
flexschemas avatar
Har lagt av helt och tänker inte gå tillbaka. Har slutat och startat upp kontot 2-3 gånger. Nu sist var det helt dött. Det tog mig ca 1 månad att få iLvl 245 eller högre items på en casual nivå.. när det var gjort ville jag komma igång att raida, men intresset avtog helt. Det skulle aldrig återgå till Vanillas glansdagar. Tiden man var riktigt stolt att visa upp sin nya epic i huvudstaden. I dagsläget har _ALLA_ welfare epics, titlar, pengar och det som nu gör dig och mig unik.

Vanillas glansdagar, oh så kul det var!
Citera
2009-12-11, 19:34
Medlem
Opilus5500s avatar
Spelet blev för enkelt...

Motiveringen är att jag tycker att 5mans heroic i Wotlk är rena skämtet!

Någon här som spelade Blackmorass, Durnhold på Heroic mode innan nerfen??

Citat ifrån Nihilium" Dunrnhold helt vår smak lite marig men en instance där man får visa vad man går för".

Vi körde Durnhold på heroic, helt bizzart svårt, men förbaskat rolig instance, då den bjöd på motstånd....
Citera
2009-12-13, 15:03
Medlem
Asaguds avatar
det tog ju för mycket tid samt att beroendet inte är allt för hälsosamt.
Nu står speldatorjäveln i skrubben, kablarna ligger i källarn och skärmen på skroten.
Citera
2009-12-13, 16:11
Medlem
svinlaaks avatar
Sa nä när jag fick reda på att TBC kom ut.
Citera
2009-12-13, 20:15
Medlem
HassePasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Spelet blev för enkelt...

Motiveringen är att jag tycker att 5mans heroic i Wotlk är rena skämtet!

Någon här som spelade Blackmorass, Durnhold på Heroic mode innan nerfen??

Citat ifrån Nihilium" Dunrnhold helt vår smak lite marig men en instance där man får visa vad man går för".

Vi körde Durnhold på heroic, helt bizzart svårt, men förbaskat rolig instance, då den bjöd på motstånd....

För enkelt? Jag hoppas du pröva på 25man hc också , Tror du säger annat då

Jag sluta för jag lessna, kommer så mycket andra saker upp i livet som tog tid, så hade inte riktigt tid med wow å raida...
Citera
2009-12-13, 20:26
Medlem
Proformances avatar
Hade kört det sen dag 1 och lirade i 2-3 år. Slutade några månader innan TBC då jag inte gjorde något vettigt, loggade in och ut utan att göra något.
Sen försvann känslan när allt handla om att lvla så fort som möjligt.

Kommer fortfarande ihåg pvp fighterna som man drog igång efter 2-3 veckors lirande i början när man inte var mer än lvl 15. stora raids av låglvlade alliance och horde som slogs och alla miljöer va nya.
Sen så försvann alla svåra quests som visade att man hade åstakommit något, druidens långa och kluriga quest till waterform och warlockens epic mount som tog åååår.

Minnen...
Citera
2009-12-14, 12:26
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proformance
Hade kört det sen dag 1 och lirade i 2-3 år. Slutade några månader innan TBC då jag inte gjorde något vettigt, loggade in och ut utan att göra något.
Sen försvann känslan när allt handla om att lvla så fort som möjligt.

Kommer fortfarande ihåg pvp fighterna som man drog igång efter 2-3 veckors lirande i början när man inte var mer än lvl 15. stora raids av låglvlade alliance och horde som slogs och alla miljöer va nya.
Sen så försvann alla svåra quests som visade att man hade åstakommit något, druidens långa och kluriga quest till waterform och warlockens epic mount som tog åååår.

Minnen...

Tarren Mills pvp, roligt, de var väl där Alliance horde, möttes många gånger ... Särskilt när man fick honor poäng när man döda någon! Minns att fick typ questa klockan 04-05 på natten för kunna vara ifred för all pvp spelarna..
Citera
2009-12-14, 12:49
Bannlyst
Lirade i tre år. Är tid som jag ångrar och tid som jag aldrig får tillbaka. Dock var det rätt kul rakt igenom men helt enkelt inte värt konsekvenserna. Blev fan deppig när jag inte lirade det. Blev mer att man lirade järnet i flera timmar, sen gick och lade sig och sov lite, sen upp igen. Lirade samma spel utan paus för något under 28 timmar i streck.
Citera
2009-12-14, 13:18
Medlem
Loxuss avatar
Jag testade det i ca 1 timme.
Det sög.
Citera
2009-12-15, 10:08
Medlem
negashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Jag testade det i ca 1 timme.
Det sög.
Gör du så med allt du testar?
Citera
2009-12-15, 10:13
Medlem
uncle3s avatar
Var roligt tills alla expansioner kom! säg nej till utveckling!!!
Citera
2009-12-15, 10:21
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Aldrig fattat mig på att spela något så fanatiskt. Men samtidigt så vet jag att jag lätt blir besatt av sådan skit. Så jag vågar helt enkelt inte prova. Vill inte komma på mig tre år senare, och konstatera att jag förlorat 3 år av mitt liv till en dator.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in