2009-03-31, 17:07
Medlem
Jthunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Hur kan arena gå emot mmo konceptet?

Massive multiplayer online game?
Citera
2009-03-31, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jthundera

inget i WoW är massive, små raider, små grupper, små slagsfält..
Citera
2009-04-01, 08:46
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Nej, du har fel. Jag jobbade på Blizzard när WoW kom ut och marknadsföringen var enorm. I alla länder!
I ett land som exempel gick man ihop med Coca-Cola och ställde ut läskautomater på varje internetcafé där man endast kunde köpa Coca-Cola med WoW-motiv på burkarna.

Försökt tala om det för honom men det går liksom inte in....."nej det va efter expansionen" jaharu....

-------
Instanced Solo PvP: Överlägset bäst. Bara att köa och joina.
Instanced grupp PvP: Överlägset bäst.
------

Huuur i hela världen är CTF kartorna i låg lvl BG exempelvis bättre än motsvarande i WAR eller hur det va i Daoc?
Citera
2009-04-02, 01:03
Medlem
Battery6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigaam
Det är precis det här som är grejen med eve-online.. såvida du inte väljer att vara en "carebear" som bara kör uppdrag och aldrig riskerar nåt så måste man arbeta i grupp för att överhuvudtaget ha en chans att överleva

Sluta glorifiera EVE, du låter som en nyfrälst Carola.
Citera
2009-04-03, 18:02
Medlem
Vic64s avatar
nu ska jag spela wow fan vad skoj
Citera
2009-04-03, 18:11
Medlem
Duumburks avatar
bästa provokationen ever!!!!!!111111
Citera
2009-04-04, 12:12
Medlem
Vic64s avatar
Jag spelat wow i cirka en vecka, men insåg igår, fan meningslöst skit spel, som tar upp ens tid! hahaha...

Allt känns så himmla gammalt, i wow hehe om kollar grafiskt sett! Allt ser se så otroligt fyrkantit ut hehehe.

Achiement, yttligare sett försöka hålla spelet i liv.

Jag kan förstå Achiement instancer, men ha att sånt överiga världen, kan inte riktigt förstå varför ?

Kom en spelare igår sa typ "lol du har inte achiment för, explore all the world ?? du är level 80! Nee och vadå?? men så jag frågade honom, får man mer rep då eller?. Till svar så sa han att man man får achiment att man har vart överallt..
då frågade mig själv hjälper de min gubbe och stats om jag har explore all world ??? NEJ ? hehe.. Då ska man alltså åka omkring för få den utmärkelsen att man vart över allt? De skulle typ minst ta 2-3 timmar rida omkring för att få det! Nåt redan har gjort troligtvis då har 10 chars både på horde sida och allaince. Samtliga 80s....

Ett ord för här, fan meningslöst wow har blivit, allt är enkelt nu mera =(, dom plockar Satharion min guild med 3d på mindre en 5 min nu mera! Ingen utmaning, med wow längre! Ulduar som verkar inte släppas slutet av maj, fy fan blizzard! Att dom så jävla långsamma på släppa nya instancer, eller något radikalt nytt!! Nej gott folk WOW är över! iallfall för mig!!....
Citera
2009-04-04, 16:23
Bannlyst
är ordet du söker Achievement?
Citera
2009-04-04, 16:28
Medlem
brustabl1s avatar
edit: Äh glöm det.
Citera
2009-04-04, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jthundera
Varför ignorerar du Salorms inlägg?
Citera
2009-04-04, 21:28
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
inget i WoW är massive, små raider, små grupper, små slagsfält..

Då har du inte sett wg, så jävla massive så också de riktigt snabba datorerna faller på knä
Citera
2009-04-04, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Då har du inte sett wg, så jävla massive så också de riktigt snabba datorerna faller på knä

Det är blizzards servrar som inte stårpall.

Kan inte påstå att wow har förstört någonting. Det har öppnat ögonen för många att börja med MMO bara en tidsfråga innan folk tröttnar på det och söker sig ut i andra MMO spel.
WoW är spelvärldens gateway drog till MMO
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in