Har en liten historia jag kan dela med mig av :P var bara 13 bast och jag och 2 polare hade startat ett "crew" vi hade bara dragit cirka en målning innan...
Kvällen innan hadde vi bestämt att vi skulle dra på "hålen" och måla ett pumphus som låg ganska centralt.. när jag kommer till skolan är inte min polare där för han är "sjuk".. Jahapp tänkte jag hurfan blir det med nån målning nudå? ringer iallafall min polare och han säger att vi ska mötas hemma i hans lägenhet.. han berättade även att hans farsa tappat nyckeln till deras garage och vi kan inte ta burkarna som vi hade gömt där.. FAN tänkte jag, iallafall jag gick mot hans lägenhet då jag kommer på den brillianta idèn att vi kunde ju göra våran debut med att snatta! (har snattat annat innan men aldrig sprayfärg) Jag ringde han och sa att jag skulle koma lite sent pga att jag skulle fixa spray.. Jag gick in tog 4 svarta 4 vita 1 rosa spray..
Det var en ung kille i 30-33 års åldern i kassan som stirrade som fan på mig.. Hade även tidigare gjort ett hål i ryggsäcken då vi snattade ofta stora mängder energidrycker och dyl, När jag ska gå ut ur butiken då faller en burk ut

FUCK hur i hela helvete ska det här gå då? killen skriker att jag ska stanna, tror du jag stannade? nej det gjorde jag inte! jag plockade upp burken och började löpa för allt jag var värd bort mot området min polare bor i.. mannen är mig hack i häl, jag fick total panik och kände att nu är det kört, då rullar en jävla g4s bil förbi mig, bilen stannar då han ser att mannen jagar mig.. g4s:aren börjar löpa även han med, jag var ganska vältränad för jag höll på med mycket sport, (var även ganska bra på ta mig fram för jag höll på med parkour) så vid min kompis lägenhet är det en korsning, en väg går uppåt den andra ner mot centrum, det är även en cirka 1,3 m hög vägg bredvid mig, jag tänker att om jag klättrar upp där sedan löper jag upp mot min kompis lägenhet sparar det mig lite tid.. g4saren är nu jävligt förbannad och skriker
-Jävla snorunge stanna!
tog dock 10 sek fär g4saren att ta sig upp för väggen så jag hann springa upp till min polares lägenhet..
Gick in till honom och berättade hela historien, sedan satt vi bara och skrattade.. blev tyvärr ingen målning den dagen men det var en sjujävla upplevelse