2007-12-24, 00:34
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av +Obi+
Rolig läsning, skönt också att du kör lite FBS. Men på stil och kontroll har du mycket kvar men det är bara att köra.

Jo tack det har jag verkligen, kan dock skylla lite på puls på alltför mycket och totalt oskyddad med polisbilar runtom mig i det läget och ville inte gå hem utan en bild.
Citera
2007-12-24, 01:00
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyteN
...
Bilden kommer här med:
http://www.faqit.se/graffiti/43.jpg

Kul läsning med du behöver verkligen träna mer innan du ger dig ut på uppdrag! Skissa handen av dig för att lära dig om hur bokstäver fungerar och hur du kan böja och ändra på dem utan att det blir oläsligt eller bara fel. Sen borde du köra ett par målningar på lite lugnare ställe så du lär dig hantera burken utan att behöva stå och stressas och svettas under tiden!
Citera
2007-12-24, 10:17
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Kul läsning med du behöver verkligen träna mer innan du ger dig ut på uppdrag! Skissa handen av dig för att lära dig om hur bokstäver fungerar och hur du kan böja och ändra på dem utan att det blir oläsligt eller bara fel. Sen borde du köra ett par målningar på lite lugnare ställe så du lär dig hantera burken utan att behöva stå och stressas och svettas under tiden!

Det var ju lite fina tips där iaf.. Nu lär jag iaf ligga lågt, både pga polisen (julhelg/nyår) samt krogbesök, fester och kvinnobesök sen börjar jobbet igen.. Bara att dra fram papper och penna och börja skissa så får vi se sen fram i vår om man har utvecklats något.

God Jul på er!
Citera
2007-12-24, 11:01
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Kör mer som första ju! Krom.svart och rinn!!!!
FBSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs.
God jul!
Citera
2007-12-24, 11:07
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Kör mer som första ju! Krom.svart och rinn!!!!
FBSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs.
God jul!

Var faktiskt 2 grader varmare inatt därför inte rinnet kom Ska ligga på -1 för det där.
Citera
2007-12-24, 12:20
Bannlyst
http://s2.gladiatus.se/game/c.php?uid=35603
Citera
2007-12-24, 14:05
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackan82
http://s2.gladiatus.se/game/c.php?uid=35603

Haha är det verkligen folk över 18 år som spelar sånt?
Citera
2007-12-24, 14:08
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Haha är det verkligen folk över 18 år som spelar sånt?
Är det verkligen folk med över 18 i IQ menar du väl? Svaret är nej på båda frågorna iaf.
Citera
2007-12-27, 12:11
Medlem
Skön tråd! Håll den levande!

Kan bidra med en liten sak; Var ute nyss för att för måla lite i ett fame här i närheten, när jag kommer dit ska jag börja så märker jag att väggen var blöt, det var stora vattendroppar och färgden rann flera decimeter. Jag fick packa ihop allting och traska hemmåt igen, lite surt speciellt då det var en ganska lång promenad
Citera
2007-12-27, 13:02
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asfalteraren
Skön tråd! Håll den levande!

Kan bidra med en liten sak; Var ute nyss för att för måla lite i ett fame här i närheten, när jag kommer dit ska jag börja så märker jag att väggen var blöt, det var stora vattendroppar och färgden rann flera decimeter. Jag fick packa ihop allting och traska hemmåt igen, lite surt speciellt då det var en ganska lång promenad

Antar att det var kallt med så man kommer hem sur och frusen Känner igen det där..
Citera
2007-12-27, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyteN
Antar att det var kallt med så man kommer hem sur och frusen Känner igen det där..

Hehe jo! Men jag tog mig tid att ta en gammal handduk och försöka ta bort vattnet, det gick väll sådär men jag körde endå! Min första piece faktiskt
Ska se om jag hittar mobilsladden då kanske jag slänger upp en bild
Citera
2008-01-05, 18:25
Medlem
victoryzs avatar
Tråden får inte dö!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem