2013-05-10, 07:26
Medlem
jonness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-Rasist
Blev stoppad där av en polis när jag rökte på, det är ett osäker ställe för dom som inte vill bli gripna...

vad hände?
Citera
2013-05-10, 07:58
Medlem
Danne796s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-Rasist
Blev stoppad där av en polis när jag rökte på, det är ett osäker ställe för dom som inte vill bli gripna...
Det är väl avkriminaliserat ändå ?
Citera
2013-05-10, 12:18
Medlem
Varit i Chris kanske 5-6 gånger. Härligt att vandra runt där och flumma bland stoners. Alltid någon som vill vara sällskaplig och snacka, tycker jag är kul.

Men jag undrar om man kan köpa svamp där tro? Dom blir väl inte bli arga om man frågar efter lite svamp va?
Citera
2013-05-10, 12:20
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne796
Jasså?
Citera
2013-05-10, 12:23
Medlem
Jolls avatar
Citat:

Nepp det är det ej.
Citera
2013-05-10, 12:51
Medlem
Citat:

Nä det är det inte... Om något, då har dom faktiskt blivit mycket striktare än tex för 10 år sedan...

Citat:
Ursprungligen postat av loxyria
Varit i Chris kanske 5-6 gånger. Härligt att vandra runt där och flumma bland stoners. Alltid någon som vill vara sällskaplig och snacka, tycker jag är kul.

Men jag undrar om man kan köpa svamp där tro? Dom blir väl inte bli arga om man frågar efter lite svamp va?

Fråga du bara , ingen fara om inte du frågar heroin come och sånt
Citera
2013-05-10, 22:41
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loxyria

Svamp frågan har dykt upp en massa med gånger i denna tråden leta lite för helvete. Och nej dom säljer inte svamp öppet. Men känner du någon där inne så kan du säkert fixa det jag själv har aldrig testat det.
Citera
2013-05-10, 22:44
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Svamp frågan har dykt upp en massa med gånger i denna tråden leta lite för helvete. Och nej dom säljer inte svamp öppet. Men känner du någon där inne så kan du säkert fixa det jag själv har aldrig testat det.

Sorry Läste inte riktigt din fråga. Men jag vet inte om dom blir arga om du frågar.
Citera
2013-05-11, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Sorry Läste inte riktigt din fråga. Men jag vet inte om dom blir arga om du frågar.

Läs vad jag skrivar då kommer du veta
Citera
2013-05-14, 20:30
Medlem
PeaceLifes avatar
Har bara en liten fråga och det kändes onödigt att starta en tråd..

Ska eventuellt till Chris om två veckor, måla lite och chilla. Inte röka!
..detta kommer isåfall bli mitt första besök där.
Hur är det med passiv-rökning? Jag kan verkligen inte riskera att bli bäng eller få i mig THC på något sätt, är det en risk att bli det bara genom att vara i området?
Citera
2013-05-14, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceLife

Hur är det med passiv-rökning? Jag kan verkligen inte riskera att bli bäng eller få i mig THC på något sätt, är det en risk att bli det bara genom att vara i området?

inte tillräckligt för att det kommer bli ett problem om du tänker på att åka fast med pissprov och liknande
Citera
2013-05-14, 22:27
Medlem
Kukkaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceLife

Bara du inte har rökaren att blåsa röken i mun på dej ska d nog gå bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in