2012-12-25, 17:09
Medlem
Kolatonys avatar
Kan tänka mig att det är större risk att råka ut för tullare såhär kring nyår, eller vad tror ni?

Funderar nämligen på att åka ner på lördag, och köpa weed för julklappspengarna.
Citera
2012-12-25, 17:10
Medlem
jabbadabbadoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolatony
Kan tänka mig att det är större risk att råka ut för tullare såhär kring nyår, eller vad tror ni?
Absolut...
Själv har jag ingen större koll på Sverige-Danmark. Men jag vet att när jag arbeta i Norge att Svenska tullen alltid körde innan storhelger.
Citera
2012-12-25, 17:20
Medlem
Citat:

Funderar nämligen på att åka ner på lördag, och köpa weed för julklappspengarna.

njaeh det är rätt olika körde över i förgårs runt kl 17, och 2 ggr igår kl 9 och kl 18 och sen idag vid 14 tiden , ingen tullare nån av ggrna på bron iaf , men kanske det är annorlund apå tåget
Citera
2012-12-25, 17:27
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbadabbadoo
Om du aldrig har åkt dit och dom har kontrollerat dig så har du väl uppenbarligen inte haft något i fickorna?

De är slarvigare än vad man tror, ja de jag har stött på då..

Mig har de bett plocka upp vad jag har i fickorna, vilket jag gjort, utom dödsknarket då. Lite smidigt konverserande och vips.. Ute.
Citera
2012-12-25, 18:34
Medlem
leabsurds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
SSamt hoppa på tåget på Kastrup och hoppa av i Hyllie så har man bäst chanser att klara sig, enligt mig, har ju så klart inga säkra källor på det mer än min och andras erfarenheter då.

Att hoppa på i Hyllie ska inte behövas, om du går på i Kastrup så märker du ju ifall tullen är där innan ni når Hyllie. Ingen större chans att tullen hoppar på när den väl är i Sverige, men det är väl bara att kolla genom fönstret när du drar in på hållplatsen.

Citat:
De är slarvigare än vad man tror, ja de jag har stött på då..

Mig har de bett plocka upp vad jag har i fickorna, vilket jag gjort, utom dödsknarket då. Lite smidigt konverserande och vips.. Ute.

Mina vänner blev tagna med 60 gram, de fick fingrar uppkörda i stjärten ändå

Förresten, hur ser tullare ut nu för tiden? Det var längesen jag såg några, har det fått nya uniformer eller?
Citera
2012-12-25, 19:05
Medlem
Kolatonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leabsurd
Förresten, hur ser tullare ut nu för tiden? Det var längesen jag såg några, har det fått nya uniformer eller?
http://norlen.files.wordpress.com/2008/04/tullrobin.png
Citera
2012-12-25, 20:27
Bannlyst
Citat:
http://norlen.files.wordpress.com/2008/04/tullrobin.png
Alla ser riktigt äckliga ut.
Citera
2012-12-25, 20:54
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Att hoppa på i Hyllie ska inte behövas, om du går på i Kastrup så märker du ju ifall tullen är där innan ni når Hyllie. Ingen större chans att tullen hoppar på när den väl är i Sverige, men det är väl bara att kolla genom fönstret när du drar in på hållplatsen.

Händer att de hoppar på i Hyllie.

Citat:
Mina vänner blev tagna med 60 gram, de fick fingrar uppkörda i stjärten ändå

Där ser man, men de måste haft starka misstankar då väl..? Hade de blivit tagna innan?
Citera
2012-12-26, 01:01
Medlem
Citat:
Sitter på tåget hem i skrivande stund, var över och hämtade 5g pineapple express, 5g white widow och en plutt kashmir.

EDIT: Hoppade av tåget på Kastrup och tog metron till Chris, smidigast så, från jag lämnade hemmet tills jag är hemma blir runt 3 timmar allt som allt.

Vågar oftast inte prova mycket nytt men ww blir man alltid supernöjd med, luktar gudomligt gör det med. PE är också fin fin så här på mörka kvällskvistar.

Kashmir har jag hört mycket bra om men inte testat själv, så det blir premiär på det i dagarna men tvivlar inte på att jag blir nöjd, även om gräs föredras.

WW - 100 DKK
PE - 100 DKK
Kashmir - 120 DKK

Fick allt för 800 DKK.

Tog det på tåget, gräset i kallingarna och det bruna i fickan, skulle det skita sig så är det bara att bryta ihop och överlämna den lilla haschbiten och gråta över att det var första gången man provade dödsknark osv så letar de säkerligen inte vidare mer än i fickor, väskor mm utan tror på att det var det man hade.
(OBS Nu är jag ostraffad sen tidigare och det brukar hjälpa rätt mycket i såna här situationer)

Samt hoppa på tåget på Kastrup och hoppa av i Hyllie så har man bäst chanser att klara sig, enligt mig, har ju så klart inga säkra källor på det mer än min och andras erfarenheter då.

Nu ska jag av, köra hem och rulla en fetis, ta det lugnt i dimman

hahahahahaha fyfan va hjärndött att kuka gräset men INTE kuka bruningen, den lilla biten bruningen skuulle göra så att du skulle åka fast om tullen kom och då skulle dom stripp visitera dig och se vad du hade i kalsongen. hahahahaha du måste vara en riktigt dum jävel som inte kukade allt.
Citera
2012-12-26, 06:06
Medlem
leabsurds avatar
Citat:
Händer att de hoppar på i Hyllie.

Där ser man, men de måste haft starka misstankar då väl..? Hade de blivit tagna innan?

Gör de verkligen det? Jag håller alltid koll på när vi rullar in i Hyllie, utifall att, men är det inte lite korkat att hoppa på i Hyllie?

Tja, mina kompisar hade en dålig dag helt enkelt. De hade båda rökt och den ena hade småpsykosat lite och var nojjig eftersom att gräset var väldigt bra, samtidigt som att gräset stank något så in i helvete. Tullarna sa till dom att hunden inte ens behövdes eftersom att hela vagnen luktade gräs. Jag ville mest kommentera att de även kroppsvisiterade och lös i rektum trots att de hittat gräs i deras väska. Detta var ett par år sedan nu.
Citera
2012-12-26, 13:50
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THCInfected
hahahahahaha fyfan va hjärndött att kuka gräset men INTE kuka bruningen, den lilla biten bruningen skuulle göra så att du skulle åka fast om tullen kom och då skulle dom stripp visitera dig och se vad du hade i kalsongen. hahahahaha du måste vara en riktigt dum jävel som inte kukade allt.

Du verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan..

Citat:
Gör de verkligen det? Jag håller alltid koll på när vi rullar in i Hyllie, utifall att, men är det inte lite korkat att hoppa på i Hyllie?

Tja, mina kompisar hade en dålig dag helt enkelt. De hade båda rökt och den ena hade småpsykosat lite och var nojjig eftersom att gräset var väldigt bra, samtidigt som att gräset stank något så in i helvete. Tullarna sa till dom att hunden inte ens behövdes eftersom att hela vagnen luktade gräs. Jag ville mest kommentera att de även kroppsvisiterade och lös i rektum trots att de hittat gräs i deras väska. Detta var ett par år sedan nu.

Har sett dem gå på i Hyllie någon gång, malmö c någon gång.

Dina kompisar verkar verkligen ha haft en kass dag
Citera
2012-12-26, 15:06
Medlem
leabsurds avatar
Citat:
Har sett dem gå på i Hyllie någon gång, malmö c någon gång.

Dina kompisar verkar verkligen ha haft en kass dag

Så in i helvete. Men vad menar du med att de går på i Malmö C? Jag åker ofta mellan Malmö och andra skånska städer, men har aldrig sett dem där heller. Finns det tull inne i landet också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in