Sitter på tåget hem i skrivande stund, var över och hämtade 5g pineapple express, 5g white widow och en plutt kashmir.
EDIT: Hoppade av tåget på Kastrup och tog metron till Chris, smidigast så, från jag lämnade hemmet tills jag är hemma blir runt 3 timmar allt som allt.
Vågar oftast inte prova mycket nytt men ww blir man alltid supernöjd med, luktar gudomligt gör det med. PE är också fin fin så här på mörka kvällskvistar.
Kashmir har jag hört mycket bra om men inte testat själv, så det blir premiär på det i dagarna men tvivlar inte på att jag blir nöjd, även om gräs föredras.
WW - 100 DKK
PE - 100 DKK
Kashmir - 120 DKK
Fick allt för 800 DKK.
Tog det på tåget, gräset i kallingarna och det bruna i fickan, skulle det skita sig så är det bara att bryta ihop och överlämna den lilla haschbiten och gråta över att det var första gången man provade dödsknark osv så letar de säkerligen inte vidare mer än i fickor, väskor mm utan tror på att det var det man hade.
(OBS Nu är jag ostraffad sen tidigare och det brukar hjälpa rätt mycket i såna här situationer)
Samt hoppa på tåget på Kastrup och hoppa av i Hyllie så har man bäst chanser att klara sig, enligt mig, har ju så klart inga säkra källor på det mer än min och andras erfarenheter då.
Nu ska jag av, köra hem och rulla en fetis, ta det lugnt i dimman