2009-04-29, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonit99
Köpte AK47 weed för 120 danske kr/g
Satans vilket skumt weed, nu förstår jag innebörden av namnet på det weedet
AK47 måste nog rökas med måtta för bäst effekt för så där borta har jag inte blivit på bra länge

Det är full rulle där nere nu just nu,20 grader varmt, tokmycket folk och massor med stånd där det går att hitta det mesta+lite till
Har bara rökt AK47 brunt, har hört att det gröna ska vara riktigt tungt!

Man kanske skulle försöka dra sig över, men njae, får se, dåligt med $$$..
Citera
2009-04-29, 16:12
Bannlyst
Nån som är sugen på att dra till chriss imorrn? Första gången för mig, så tänkte se ifall nån ville tagga
Citera
2009-04-29, 18:03
Medlem
Kilogramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissen_mjau
Eller en armhåla framför en om man har tur och verkligen prickar rusningstrafiken.
Önskar tullen lycka till med att ens komma på tåget.
Jag kan ha fel, men jag tror dom bara pendlar Kastrup - svågetorp eventuellt centralen,
Den gången jag såg dom så kom dom från Köpenhamn, tog nästa tåg igen och vände på Kastrup. Så har jag rätt vilket jag hoppas så är det bara hålla koll på pärongen på Kastrup, ser man asen där så är det ju bara låtsas som om snöar och ta nästa tåg hehe
Nu när jag tänker på det så är det ju inte helt omöjligt, danskarna vill nog inte ha svenska svin yrande mitt i landet hehe ”två steg över gränsen och stick tillbaka dit ni kom ifrån”

Ju, småbitar kan man ju bara hålla fritt men lite större mängder kräver lite bättre hantering, sist jag bara slängde ner en pose bio skunk i väskan så log jag för mig själv på tåget, någon pothead har inte packat in sitt shit ordentligt och kommer bli busted utan tvekan, leendet försvann hastigt när jag insåg att jag var källan till den underbara doften som fyllde allt inom fem meters radie.
Ett misstag man inte gör om. Dubbla påsar är vist inte nock för att kapsla in state of the art grejer.

Överge staschet ??????!!!!! Är du galen? Det blir en duell mellan mig och den stackaren som kommer försöka ta mitt weed ifrån mig.

Om texten är lite osammanhängande så är det för jag har sovit 6 timmar sen söndag.

Ja har alltid tyckt det varit jävligt skumt att de ens befinner sig i Köpenhamn, speciellt när danskarnas drogpolicy skiljer sig från den svenska.
Hade jag dragit i spakarna där borta så hade jag bara sagt åt svenska tullen att ta sina moralkakor och köra dem långt upp i svågertorp.
Sjukt pinsamt när man inser att man stinker skunk också
Det blir nog fan en vända dit idag, innan valborg och allt
Citera
2009-04-29, 18:08
Bannlyst
Aa det är faktiskt lite pinsamt när man har weed på sig och så märker man att det luktar riktigt mycket i ens närhet och att alla som vet lukten känner den..
Citera
2009-04-29, 18:21
Medlem
kissen_mjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilograms
Ja har alltid tyckt det varit jävligt skumt att de ens befinner sig i Köpenhamn, speciellt när danskarnas drogpolicy skiljer sig från den svenska.
Hade jag dragit i spakarna där borta så hade jag bara sagt åt svenska tullen att ta sina moralkakor och köra dem långt upp i svågertorp.
Sjukt pinsamt när man inser att man stinker skunk också
Det blir nog fan en vända dit idag, innan valborg och allt
Jag var på väg, väskan packat, allt planerat och klart.
Råkar försova mig (fuck vad jag måste utöka dygnet med några timmar) stressar halvt ihjäl mig, och halvägs in i dk så märker jag att plånboken är nog inte riktigt där den där borde vara.

Så lack man kan bli, dagen på kneget kändes verkligen trist och nu är det lite väll sent för utflykter.
Och jag som var inställd på en trevlig kväll.
Citera
2009-04-29, 18:22
Medlem
Sensi_Mc_Sunsets avatar
Citat:
Ju, han vet hur man hanterar kunder och håller dom nöjda.
Kan vara därför det ständigt är kö framför hans paraply medan alla andra bara gapar ”häsh häsh” på förbipaserande. Hatar sånt, man känner sig genast stressad att handla.

+1 på det sista.
Vi borde samla några stycken och slå ihop oss ekonomiskt.

Ja, undra hur mycket man måste dega upp för att kunna få nån ordentlig prisreduktion...

Äre nån som har erfarenhet av större köp?
Citera
2009-04-29, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sensi_Mc_Sunset
Ja, undra hur mycket man måste dega upp för att kunna få nån ordentlig prisreduktion...

Dom flesta ger rabbat efter du har köpt 4/5 gånger av dom eller om du köper 100+

Om du har kontakter eller om du har tur så kan du får bra saker för 45kr gramm men det är bara om du köper större mängder

btw: polisen på tåget kommer nästan aldrig med hundar etc det är mest civil poliser, förra gången jag åkte över så stog det en man och en kvinna i 50 års åldern och snackade såg helt normala ut när tåget kom fram tog dom i en kille och sa "tullverket följ med oss". Så om ni vill ta över stora mängder rå rekomenderar jag och klä er snyggt så att det ser ut som ni kommer från jobbet eller nått
Citera
2009-04-29, 18:46
Medlem
kissen_mjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sensi_Mc_Sunset

inte alls mycket men ju mer ju bättre,
Fick 15 g k9 för 800 och 13 g för samma summa av nån random brunt med 110 danska på prislappen, men dude puffade på en rejäl djävel när jag kom fram så det kunde bidra till priset.
Citera
2009-04-29, 19:01
Medlem
Sensi_Mc_Sunsets avatar
Citat:
inte alls mycket men ju mer ju bättre,
Fick 15 g k9 för 800 och 13 g för samma summa av nån random brunt med 110 danska på prislappen, men dude puffade på en rejäl djävel när jag kom fram så det kunde bidra till priset.

Jag köpte likadant, fast för 700/300, häshet var enligt Mr.Sir hans egen favorit (hmm). Brukar inte röka så mycket brunt, men jag tycker att han är lite lätt mesig om han inte röker nåt bättre själv...
Citera
2009-04-29, 19:02
Medlem
Kilogramss avatar
Citat:
Jag var på väg, väskan packat, allt planerat och klart.
Råkar försova mig (fuck vad jag måste utöka dygnet med några timmar) stressar halvt ihjäl mig, och halvägs in i dk så märker jag att plånboken är nog inte riktigt där den där borde vara.

Så lack man kan bli, dagen på kneget kändes verkligen trist och nu är det lite väll sent för utflykter.
Och jag som var inställd på en trevlig kväll.

Haha, sömnbrist ska man inte leka med
Bättre lycka nästa gång!
Citera
2009-04-29, 19:18
Medlem
Sensi_Mc_Sunsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enzo_corona
Dom flesta ger rabbat efter du har köpt 4/5 gånger av dom eller om du köper 100+

Om du har kontakter eller om du har tur så kan du får bra saker för 45kr gramm men det är bara om du köper större mängder

btw: polisen på tåget kommer nästan aldrig med hundar etc det är mest civil poliser, förra gången jag åkte över så stog det en man och en kvinna i 50 års åldern och snackade såg helt normala ut när tåget kom fram tog dom i en kille och sa "tullverket följ med oss". Så om ni vill ta över stora mängder rå rekomenderar jag och klä er snyggt så att det ser ut som ni kommer från jobbet eller nått

Ok, då borde jag ligga ganska precis på den gränsen. Har handlat fem-sex gånger av samma lirare... Nästa gång ska jag ha med en present för att smörja honom lite
Citera
2009-04-29, 19:25
Medlem
kissen_mjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilograms
Haha, sömnbrist ska man inte leka med
Bättre lycka nästa gång!
Ju, det är enormt underhållande att vara helt hjärndöd framåt kvällen, kvalitén på inläggen blir strålande och grammatiken samt stavningen är bara imponerande.

Men det var faktiskt inte mitt fel, sambon nallade på min plånbok och hon lå givetvis inte tillbaka den där den hittades.

Slår vad att jag kommer stöta på tullen imorgon med valborg och allt.
Nästan så man har lust att traska sig ner till möllan som för 15 år sen och fråga random snubbar om dom har röka till salu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in