2009-04-28, 19:22
Citat:
Eller en armhåla framför en om man har tur och verkligen prickar rusningstrafiken.
Ursprungligen postat av Kilograms
Nänä absolut, kan man inte spela cool och är duktig på att maskera nojjan så är man körd i vilket fall som.
Jag tycker det brukar hjälpa att sitta försjunken i en tidning, bok eller så.
Håller mycket väl med dig här också, ibland pallar jag helt enkelt bara inte och stoppar in det mellan en tidning eller så.
Men grejen med tullen är väl den också att man lär knappast bli överraskad av dem sålänge man har någorlunda koll mellan stationerna.
Antingen är de redan på tåget med all kalabalik när du går på, eller så hoppar de på någonstans, och har man inte någon schysst plan så är det bara att mer eller mindre "cut your losses short" och överge stashet.
De mängderna jag brukar ta med mig hem är inte värda att få skit för i Sverige i mitt tycke
Jag tycker det brukar hjälpa att sitta försjunken i en tidning, bok eller så.
Håller mycket väl med dig här också, ibland pallar jag helt enkelt bara inte och stoppar in det mellan en tidning eller så.
Men grejen med tullen är väl den också att man lär knappast bli överraskad av dem sålänge man har någorlunda koll mellan stationerna.
Antingen är de redan på tåget med all kalabalik när du går på, eller så hoppar de på någonstans, och har man inte någon schysst plan så är det bara att mer eller mindre "cut your losses short" och överge stashet.
De mängderna jag brukar ta med mig hem är inte värda att få skit för i Sverige i mitt tycke

Önskar tullen lycka till med att ens komma på tåget.
Jag kan ha fel, men jag tror dom bara pendlar Kastrup - svågetorp eventuellt centralen,
Den gången jag såg dom så kom dom från Köpenhamn, tog nästa tåg igen och vände på Kastrup. Så har jag rätt vilket jag hoppas så är det bara hålla koll på pärongen på Kastrup, ser man asen där så är det ju bara låtsas som om snöar och ta nästa tåg hehe
Nu när jag tänker på det så är det ju inte helt omöjligt, danskarna vill nog inte ha svenska svin yrande mitt i landet hehe ”två steg över gränsen och stick tillbaka dit ni kom ifrån”
Ju, småbitar kan man ju bara hålla fritt men lite större mängder kräver lite bättre hantering, sist jag bara slängde ner en pose bio skunk i väskan så log jag för mig själv på tåget, någon pothead har inte packat in sitt shit ordentligt och kommer bli busted utan tvekan, leendet försvann hastigt när jag insåg att jag var källan till den underbara doften som fyllde allt inom fem meters radie.
Ett misstag man inte gör om. Dubbla påsar är vist inte nock för att kapsla in state of the art grejer.
Överge staschet ??????!!!!! Är du galen? Det blir en duell mellan mig och den stackaren som kommer försöka ta mitt weed ifrån mig.
Om texten är lite osammanhängande så är det för jag har sovit 6 timmar sen söndag.
… på antingen ett brev från tullen