Citat:
Ursprungligen postat av oole
Jag tror alla är överens om pengasystemets felheter. Och de diskussionerna sköts på andra forum, här är folk lite galnare och vill diskutera bibeln istället, lite knäppare men ibland lite roligare.
Som jag sagt till så många andra som tydligen abara sett en sida av myntet. Läs på mer om VP innan du säger saker som får oss andra att tro att du är under 18.
Spelar det någon som helst roll? Nu är det ju inte så, utan bara en galen tillfällighet att de på nått sett har något likt varandra. Ingen av skaparna till VP eller zeitgeist för den delen är frimurare men skitsamma. Har du läst och införstått dig i vad VP vill? Har du ens läst något om det förutom dina äckliga youtube filmer som är emot utan att ha någon egentlig koll på vad de kritiserar? Gör det, sen kan du komma tillbaka och snacka. Istället för att lyssna på massa ägg på youtube borde du skapa en egen uppfattning om världen, precis som du säger att du gjorde om bibeln. Du säger ju hela tiden att du kom fram till det själv, men det enda du länkar till är filmer på youtube, det är propagande det också. Öppna upp dig lite och förkasta fan inte allt abra för att någon nånstans säger något som dessutom inte stämmer.
Jag tror alla är överens om pengasystemets felheter. Och de diskussionerna sköts på andra forum, här är folk lite galnare och vill diskutera bibeln istället, lite knäppare men ibland lite roligare.
Som jag sagt till så många andra som tydligen abara sett en sida av myntet. Läs på mer om VP innan du säger saker som får oss andra att tro att du är under 18.
*vad har ålder med dehär att göra?
Spelar det någon som helst roll? Nu är det ju inte så, utan bara en galen tillfällighet att de på nått sett har något likt varandra.
*och du tror på de själv.. Söt du är
Ingen av skaparna till VP eller zeitgeist för den delen är frimurare men skitsamma.
*hur vet du de? De är fullt möjligt att dom är de eftersom de lär ut exakt vad frimurarna sa att de skulle göra. De kallade de för The Externalization of the Hierarchy.. och titta! Den har med källor åxå.. Nått peter j inte lärde sig på lågstadiet! haha
Del 1.
http://www.youtube.com/watch?v=MOoGVIQ7g7M
del 2
http://www.youtube.com/watch?v=3fDBxgmyq7s&feature=related
Har du läst och införstått dig i vad VP vill?
*de förklarar de ganska bra i sista delen av zeitgeist addendum.
Har du ens läst något om det förutom dina äckliga youtube filmer som är emot utan att ha någon egentlig koll på vad de kritiserar?
*låt mig fråga dig samma fråga.
Gör det, sen kan du komma tillbaka och snacka. Istället för att lyssna på massa ägg på youtube borde du skapa en egen uppfattning om världen, precis som du säger att du gjorde om bibeln. Du säger ju hela tiden att du kom fram till det själv, men det enda du länkar till är filmer på youtube, det är propagande det också. Öppna upp dig lite och förkasta fan inte allt abra för att någon nånstans säger något som dessutom inte stämmer.
*massa ägg på youtube? Menar du peter j nu eller