Citat:
Ursprungligen postat av lukerobitaille
Har väl missförstått det med frimurarordern, läste på wikipedia att den svenska frimurarordern har nån typ av koppling till kristendomen, dvs, många frimurare måste mao vara kristna. Och vad är den här grejer med att alla är satansdyrkare? Vilka är egentligen kristna i din mening? Det kan ju inte vara många eftersom nästan hela USA är kristna och många stöder Obama, som stöder NWO?
Syftet med att "debunkra" religionerna i Zeitgeist är att religioner skapar konflikter och för att skapa utopiat Venus project kan man inte ha varken konflikter eller hirarkier på något sätt. Det är ju därför dom försöker få folk att inte tro på det som står i alla dessa religösa skrifter världen över.
Okej, du föddes inte till kristen. Vad var det som fick dig att ändra dig från att vara atheist, för din syn på kristendomen är den värsta jag har hört...
Tror du på ödet? För enligt dig verkar ju allt vara förutbestämt enligt bibeln. Vad spelar det då för roll vad du tror på och gör, allt är ju förutbestämt?
Syftet med att "debunkra" religionerna i Zeitgeist är att religioner skapar konflikter och för att skapa utopiat Venus project kan man inte ha varken konflikter eller hirarkier på något sätt. Det är ju därför dom försöker få folk att inte tro på det som står i alla dessa religösa skrifter världen över.
Okej, du föddes inte till kristen. Vad var det som fick dig att ändra dig från att vara atheist, för din syn på kristendomen är den värsta jag har hört...
Tror du på ödet? För enligt dig verkar ju allt vara förutbestämt enligt bibeln. Vad spelar det då för roll vad du tror på och gör, allt är ju förutbestämt?
wikipedia = sionistiskt. Du kan även söka på lucifer på wikipedia och se hur de försöker övertala dig om att satan och lucifer inte är samma entitet.
Ingen riktigt kristen är frimurare. Bland annat eftersom de strävar efter en världsmakt som bibeln varnar för.
De som är kristna är de som tror på att jesus är gud i kött och blod. Och han dog för dig för på korset som en perfekt människa (en perfekt uppoffring) för dig och dina synder.
Obama säger att han är kristen men han är nog en fejk muslim.. Och ja han är för NWO..
Syftet med att "debunkra" religionerna i Zeitgeist är inte att debunka dom, De är att sammankoppla dom för att sen säga att allt är en och samma religion som blivit ändrad och omskriven osv.. så eliten/satan kan få sin världsreligion som bibeln varnar om,,
jag började kolla upp evolution för att se om vi hade en skapare eller inte och jobbade mig djupare in därifrån..Min syn på kristendomen? Jag är en riktigt kristen enligt mig själv.. De andra e dom som inte tror på vissa delar av bibeln.. t:ex genesis 1 och 3 och 6..
Nej jag tror inte på ödet. De menar att de är förutbestämt. Jag tror inte nått är bestämt utan att bibeln förklarar bara lite kort vad som kommer hända..t;ex så vet redan gud om du kommer acceptera jesus som din räddare eller inte innan du dör. Nån förklarade de på ett jätte bra sätt..tänk dig att du står på gatan och ser en lång parad komma.. Du vet inte vad som kommer här näst förens de kommer.. du kan inte se in i framtiden.. MEN om du skulle sitta på ett tak och kunna se hela paraden från början till slut så skulle du kunna skicka ett sms till din kompis på marken och berätta för honom vad som kommer... Du kan berätta hur paraden börjar och hur den slutar innan den ens börjat för honom.. Så ser gud de.. Därför har du bibeln som förklarar början till slutet av denhär världen innan den ens är klar. Och vi ser nu precis de som bibeln berättade om.. ett bortfall från den kristna tron och formgivningen av en världsmakt som alla kommer älska osv osv..
Så om du nu skulle acceptera jesus och börjar predika om de och emot nwo så är de precis de gud visste att du skulle göra.,. eller om du kommer ignorera de du ser och hör och ignorera att han dog för dig.. HAN vet redan hur du kommer göra..