Citat:
Ursprungligen postat av Zaxxon
Heh, mums .. copypasta
Vi har ju förklarat för dig ett antal gånger hur man bär sig åt för att driva en fråga vetenskapligt.
1. Ta en snus.
2. Skapa en tes.
3. Backa upp den med erkända observationer och/eller källor.
4. Argumentera för att din tes gäller.
5. Reflektera över debatten.
Låt mig gissa, du failar på 1) pga att du inte är 15 bast ?
EDIT: Denna post saknar betydelse, radera at will. (Mankans post försvann, och detta var mitt svar till den) Jaja..
Vi har ju förklarat för dig ett antal gånger hur man bär sig åt för att driva en fråga vetenskapligt.
1. Ta en snus.
2. Skapa en tes.
3. Backa upp den med erkända observationer och/eller källor.
4. Argumentera för att din tes gäller.
5. Reflektera över debatten.
Låt mig gissa, du failar på 1) pga att du inte är 15 bast ?
EDIT: Denna post saknar betydelse, radera at will. (Mankans post försvann, och detta var mitt svar till den) Jaja..
DNA produceras av en komplett cell, DNA behövs för att skapa cellen, de är alltså inbördes beroende av varann. Evolutionen har ingen logisk förklaring till hur skapandet av det allra första livet (om vi nu bara leker med tanken att materia kunde ge upphov till liv) kunnat ske utan DNA...
Precis alla livsformer är redan perfekta och fullständiga i sig själva (perfektion kan bara komma från en perfekt designer, med blind "styrning" så skulle imperfektion vara rådande), så vad fyller "evolutionen" för funktion egentligen?
Hur kan den påstådda "evolutionen" utveckla eller förbättra det perfekta som redan finns?
Vad finns att utveckla eller förbättra med elefanten, tigern, höken, delfinen etc?

Varför finns den fantastiskt vackra och storslagna färgkoordinationen i naturen, såsom hos påfåglar, exotiska fiskar, fåglar, blommor etc?
Utan medveten styrning och formgivning så borde det inte finnas någon symmetri, skönhet eller ordning i naturen, kaos borde ju då vara rådande...

Enligt termodynamikens andra lag, entropiprincipen, så borde allting förfalla när man lämnar det ensamt. Den materiella världens existens baseras på atomstrukturernas förmåga att meddelst föreningar skapa atomer, molekyler etc, vilket inte kan ske, om det inte finns någon kraft som håller de samman i ordning med matematisk precision!

Utan en kraft som som håller ordning på de molekylära arrangemangen, så skulle de inte existera!
Då skulle det inte finnas annat än en obegränsad singularitet, ett odifferentierat fält.
Fysikerna har ingen förklaring till vad som orsakar att atomer och molekyler förenar sig, eller vad det är...